brak okresu

1. Data: 2005-06-26 08:36:01

Temat: brak okresu
Od: "Milutka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewien problem. Spoznia mi sie okres (powinnam miec 24.06 albo i
wczesniej troche). Z moim chlopakiem ostatnio kochamy sie bez gumek(on nie
dochodzi we mnie), a ja pigulki przestalam brac 3 m-ce temu. Poza tym
ostatnio malo jadlam - jak bylo cos do jedzenia to zjadlam a jak nie, to nie
jadlam wcale (czesciej nie bylo nic, albo cos niewielkiego).
Nie wiem czy opznienie okresu jest naturalne (czasem niektorym sie spoznia),
czy przez zmiane odzywiania, czy moze zaszlam w ciaze.

Bede bardzo widzieczna za odpowiedz.

2. Data: 2005-06-26 08:54:56

Temat: Re: brak okresu
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milutka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
spoznia),
> czy przez zmiane odzywiania, czy moze zaszlam w ciaze.

To żart? Czy Troll?

3. Data: 2005-06-26 11:39:24

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> To żart? Czy Troll?

Nie, przedstawicielka pokolenia "Bravo Grl":-)

HaNkA

4. Data: 2005-06-26 12:32:35

Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pewien problem. Spoznia mi sie okres (powinnam miec 24.06 albo i
> wczesniej troche). Z moim chlopakiem ostatnio kochamy sie bez gumek(on nie

swietny sposob na nerwice , frustracje i ciaze
moje gratulacje :-)

, a ja pigulki przestalam brac 3 m-ce temu.

no wiec sama sobie odpowiedzialas
mam nadzieje ze to chciana ciaza ( wasze zachowanie na to wskazuje )

5. Data: 2005-06-27 09:48:27

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wczesniej troche). Z moim chlopakiem ostatnio kochamy sie bez gumek(on nie
> dochodzi we mnie), a ja pigulki przestalam brac 3 m-ce temu. Poza tym

Opisalas wlasnie prawie idealne warunki do zajscia w ciaze, jak mozna
byc tak nie odpowiedzialnym i ograniczonym - kobieto!!!!

> ostatnio malo jadlam - jak bylo cos do jedzenia to zjadlam a jak nie, to
> nie
> jadlam wcale (czesciej nie bylo nic, albo cos niewielkiego).

Ale chyba wiesz ze dziecko i siebie przynajmniej w czasie ciazy
nalezy karmic regularnie.

Choc 2-3dni spoznienia to jeszcze nic wielkiego nie oznacza, ale jak sie
nie pojawi w najblizszych dniach to z poczatkiem lipca zrob test.
--
gg

6. Data: 2005-06-27 09:56:51

Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jun 2005 10:36:01 +0200, Milutka napisał(a):

> [...]
> Nie wiem czy opznienie okresu jest naturalne (czasem niektorym sie spoznia),
> czy przez zmiane odzywiania, czy moze zaszlam w ciaze.

Możliwość zajścia w ciążę istnieje, więc warto wykonać test. Możliwe
jest również, iż cykl się wydłużył po odstawieniu antykoncepcji lub ze
wzgledu na zapewne duży spadek wagi w ostatnim czasie. Tak więc migiem
po test, jeżeli wyjdzie negatywny a okres się nie pojawi, powtórzyć za
kilka dni. Jeżeli dalej będzie negatywny udać się do gina, aby
zorientować się, z czym mamy do czynienia.
A na przyszłość radzę się zabezpieczać, jeśli nie pragnienie potomstwa.

--
/\/\ Pozdrawiam, Cathleen H.
=(~.~=) [gg: 1832817] [icq: 345347435]
| \ http://cathleen.freeserverhost.com
(__)_) /Odpowiadając na priv usuń invalid/

7. Data: 2005-07-03 13:17:29

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Opisalas wlasnie prawie idealne warunki do zajscia w ciaze, jak mozna
> byc tak nie odpowiedzialnym i ograniczonym - kobieto!!!!

IMHO wydaje się, że to ograniczenia finansowe i takie drastyczne
nieprzemyślane cięcia uderzyły w antykoncepcję :-(

--
Pozdrawiam Masoneczka
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć,

8. Data: 2005-07-03 14:26:54

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem czy opznienie okresu jest naturalne (czasem niektorym sie spoznia),
> czy przez zmiane odzywiania, czy moze zaszlam w ciaze.

Witaj wsród nowo poczętych matek:P:D

Polepszenie pamięci - jak?
"krwawienie z odstawienia" w czasie brania pigulek
Andractim na Ginekomastie - czy to dziala ? Bezpieczne?
Betoptic
Od kogo skierowanie do ortodonty?