brak snu... i chrapania ;)

1. Data: 2006-08-23 11:33:48

Temat: brak snu... i chrapania ;)
Od: ErkA <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

poczytalem troche watkow i sobie przypomnialem o problemie mojej mamy
;), otoz osoba starsza ok 61 lat... pracuje ok 8h - sprzedaz w sklepie
(klientow jak to w sklepie raz malo raz duzo), po pracy wraca, je
obiad kladzie sie odpoczac... potem oglada tv je kolacje i spac z
kurami ;) - o 20.00 wstaje ok. 6 - niestety skarzy sie na to, ze nie
moze spac, na bezsennosc, niby jest ciagle zmeczona i potrzebuje
odpoczynku... imho to wlasnie nadmiar tego odpoczynku doprowadza ja do
stanu "zmeczenia", faktem chyba jest, ze starszemu czlowiekowi starczy
6h snu, zastanawiam sie, co zrobic, zeby wymeczyc mame, by mogla sie w
koncu wyspac - jakies prace w ogrodzie odpadaja (nie ma ogrodu ;))...

--
pozdrawiam serdecznie rafi

+++++++++++to++nie++jest++reklama++;)+++++++++++
www.BAZAREK.pl - DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE,
Otwórz sklep online i zarabiaj-bez opłat, bez prowizji
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

2. Data: 2006-08-23 14:58:58

Temat: Re: brak snu... i chrapania ;)
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 6h snu, zastanawiam sie, co zrobic, zeby wymeczyc mame, by mogla sie w
> koncu wyspac - jakies prace w ogrodzie odpadaja (nie ma ogrodu ;))...

Ostatnio przeczytałem książkę Gienadiija Małachowa "Oczyszczanie organizmu".
Szczególnie ciekawy
jest dział o jelicie grubym. Może to jest przyczyna ospałości.....
Trzeba by sobie zadać pytanie, dlaczego mama jest tak zmęczona, i dlaczego
nie ma w sobie
sił witalnych. Czy nie jest to spowodowane brakim dopływu elementów
odżywczych....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-08-23 16:31:15

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (klientow jak to w sklepie raz malo raz duzo), po pracy wraca, je
> obiad kladzie sie odpoczac... potem oglada tv je kolacje i spac z
Obecnie 8h praca w sklepie, zwykle stojąca - to ciężka praca w tym wieku.
Co zaś do długości spania, to niedawno był tu na forum link,
albo nawet wklejony tekst o długości snu i proporcji czasu spania do bycia w
łużku.
I wyszło, że jednak człowiek powinien spać te standardowe 8h,
a czas spędzony w łużku , jest pszesypiany tylko w 80%.
Czyli, żeby uczciwie spać 8h, należy leżeć w łużku 10h.
I tyle leży twoja mama.

> ... imho to wlasnie nadmiar tego odpoczynku doprowadza ja do
> stanu "zmeczenia",
Więc się nie czepiaj, tylko pomyśl o zmianie własnego rozkładu dnia.

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

4. Data: 2006-08-23 17:43:44

Od: c...@t...pl (zxc) szukaj wiadomości tego autora

Wymęczenie mamy nic nie da. Proszę udać się jak najszybciej do specjalisty
na badanie i odpowiednie leczenie. Tylko to może zlikwidować problem.
Centrum Medycyny Komplementarnej tel. 032 3326448 lub 0602249053

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

6. Data: 2006-08-23 17:56:48

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

leczenie.

Tylko którego.........? Jakieś sugestie.....?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

7. Data: 2006-08-23 20:56:58

Temat: Odp: brak snu... i chrapania ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dr.Endriu <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:echqa8$luq$...@n...interia.pl...

> [...]
> nie ma w sobie
> sił witalnych. Czy nie jest to spowodowane brakim dopływu elementów

Myślisz o drożdżakach w układzie trawiennym i oczyszczaniu tegoż kuracją
probiotyczną?

8. Data: 2006-08-23 20:58:31

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A najlepiej do dobrego lekarza specjalisty do Centrum Medycyny
>Komplementarnej
> tel. 032 3326448 lub 0602249053

widze, ze spamujesz i na kazdy problem odsylasz do tego centrum,

PROSZE UWAZAC na tego pismaka, zobaczcie inne watki,
wszedzie reklamuje to centrum a centrum zajmuje sie ono m. in.
bioenergoterapeutia

Tomek

9. Data: 2006-08-23 20:58:39

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2006-08-23 21:11:27

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz o drożdżakach w układzie trawiennym i oczyszczaniu tegoż kuracją
> probiotyczną?

Małachow mówi tutaj o czyms bardziej trywialnym, nie o jakiejś tam kuracji
priobotycznej
i bogu winnych drożdżakach......

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl