brak tesknoty

1. Data: 2007-11-22 12:07:52

Temat: brak tesknoty
Od: "dixi" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o nakierowanie mnie, bo sam nie wiem juz co o tym myslec.
Czy istnieje jakas jednostka chorobowa ktorej odzwierciedleniem moze byc
kompletny brak tesknoty za kimkoliwek (rodzina, znajomymi)?
Ani przy dluzszym rozstaniu za kims bliskim ?
A moze jest to calkiem normalny/zdrowy objaw a tylko ja doszukuje sie w
zachowaniu tej osoby czegos nienormalnego.
Nie chce nic ugerowac ale moze to jest objaw alekstymii ?
Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie sugestie

2. Data: 2007-11-22 20:10:51

Temat: Re: brak tesknoty
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 13:07, "dixi" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> zachowaniu tej osoby czegos nienormalnego.
> Nie chce nic ugerowac ale moze to jest objaw alekstymii ?
> Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie sugestie

Chlopy tak majom!

J-23

3. Data: 2007-11-22 20:16:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
f.googlegroups.com...

> Chlopy tak majom!

Kutasy...nie chlopy...
ale z tego mozna
sie wyleczyc...
podobno
amput
ujac
;)

4. Data: 2007-11-22 20:19:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

To u chłopa tęsknota siedzi w...?
:-DDD

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

5. Data: 2007-11-22 20:31:07

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> To u chłopa tęsknota siedzi w...?
> :-DDD

WYŁĄCZNIE!!!

[ot jakże łatwo cię wyciagnąć z niebytu...
wystarczy coś niewybrednego o chłopach
vel kuta-fonach mimochodem wsponieć] ;P

6. Data: 2007-11-22 20:33:59

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
f.googlegroups.com...

> WYŁĄCZNIE!!!
>
> [ot jakże łatwo cię wyciagnąć z niebytu...

Jak się mnie ciągnie, to się i wyciągnie ;-)
Co zamierzone, to docenione.

Napisz coś o głupich babach (w ogólności, bo krytyki mnie samej
absolutnie nie przyjmuję), to się w Tobie zakocham :-D

7. Data: 2007-11-22 20:39:23

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message news:82ca5758-d9b5-4d1f-ae01-

> Chlopy tak majom!

A mezczyzni? Bo chcialbym wiedziec.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

8. Data: 2007-11-22 20:40:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> A mezczyzni? Bo chcialbym wiedziec.

Fakt, o mężczyznach ty nie wiesz nic, bo i skąd...
Ale - kto pyta, nie błądzi :-)

9. Data: 2007-11-22 20:47:00

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> To ty mi powiedz babochlopie.
> Jestes najbardziej meska tutaj.

Mam męski mózg, w odróżnieniu od ciebie, babo.

10. Data: 2007-11-22 20:48:51

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Fakt, o mężczyznach ty nie wiesz nic, bo i skąd...
> [...]

O celu wychowania
ZWIDY...
JUZ BLISKO !!!
Jaki jest stosunek naukowców do przes?dów i zabobonów?
KIDNAPERZY