bransoletki

1. Data: 2004-11-23 07:04:50

Temat: bransoletki
Od: "Aixa" <a...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drogie Panie:-)

Znalazłam cudowna stronke o robieniu bransoletek z muliny. Jest opis różnych
wzorów, krok po kroku. Teraz wreszcie wiem, jak to zrobic i spróbuje!!!

Polecam

Asia

1. Data: 2004-11-23 07:09:12

Temat: Re: bransoletki
Od: "Aixa" <a...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ensi.prv.pl/

Gapa ja;)

1. Data: 2004-11-23 07:43:20

Od: "Agami" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://ensi.prv.pl/
>

> Gapa ja;)

Znam lepsza stronę :) http://www.bransoletki.friko.pl/ Polecam, znajdziesz tu
chyba wszystkie możliwe wzory bransoletek wraz z czytelnymi schematami.

1. Data: 2004-11-23 12:50:20

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu adres ensi jest od ponad roku w FAQ grupki,byla ona jedna z pierwszych
osob ktora u nas sie udzielala(teraz gdzies znikla ale mam nadzieje,ze nas
obserwuje), .
Czytajcie FAQ !
Pusia a czasami Beata
(Strasbourg a czasami Bialystok)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=15427

1. Data: 2004-11-23 12:57:13

Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko!
Ja na swojej stronie mam również bransoletki ale tylko do pooglądania ale w
ogóle chciałabym aby mnoja stronka była a FAQ grupki
www.annaszewczyk.republika.pl
pozdrawiam
AnnaSZ

1. Data: 2004-11-23 14:11:31

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnnaSz" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> ogóle chciałabym aby mnoja stronka była a FAQ grupki

Od lipca ,ze wzgledu na moje czeste podroze pomiedzy Francja a Polska
redagowanie FAQ przejela ode mnie Julka,do niej prosze zglaszac wszelkie
zyczenia i prosby,Jej adres jest na poczatku FAQ(tzw aktywny link)
Pozdrowka
Pusiaa.k.a. Beata

1. Data: 2004-11-23 15:43:54

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaSz wrote:

> [...]
> Ja na swojej stronie mam również bransoletki ale tylko do pooglądania ale w
> ogóle chciałabym aby mnoja stronka była a FAQ grupki

W takim razie pisz na adres podany w FAQ.
Za każdym razem, kiedy podaję informacje o FAQ, przypominam, że należy
do mnie słać wszelkie prośby o umieszczenie stron i zmiany. Całkiem
niedawno robiłam też porządki w stronach grupowiczek i wysłałam kilka
przypomiaczek.
Bardzo proszę, czytajcie posty oznaczone "FAQ".
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-23 18:39:10

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aixa" <a...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
różnych
> wzorów, krok po kroku. Teraz wreszcie wiem, jak to zrobic i spróbuje!!!

Doskonały sposób na oduczenie sie obgryzania paznokci. Bransoletki takie
rownie namietnie robie od lat, zwlaszcza gdy najdzie mnie na obgryzanie
pazurów.
pzdr.
gerbil

1. Data: 2004-11-23 20:08:49

Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak wiem że ty sie tym zajmujesz ale ja już o tym pisałam !!! I nadal nie
ma mojeje strony ....... A później poprostu było mi wszytsko jedno bo czytam
FAQ i wiem że byla wiadomość o tym żeby sie zgłosić...
A teraz zmieniłam zdanie ..

1. Data: 2004-11-23 20:17:23

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaSz wrote:
> [...]
> ma mojeje strony ....... A później poprostu było mi wszytsko jedno bo czytam
> FAQ i wiem że byla wiadomość o tym żeby sie zgłosić...

Witam,
Nie widzę w zbiorze maili oznaczonych FAQ Twojego listu. Przykro mi, że
tak się stało, ale jeśli coś nie wpadnie do właściwej skrzynki, to
szanse na to, że to znajdę dość istotnie maleją. Jeśli pisałaś, a strona
nie znalazła się w zestawie, to trzeba się przypomnieć. I jeszcze
koniecznie napisać FAQ w temacie, bo właśnie po tym sortuje się moja
poczta.
Pozdrawiam
Julita

--