bransoletki z koralików-pytanie

1. Data: 2004-08-09 12:39:36

Temat: bransoletki z koralików-pytanie
Od: "Asia " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę w imieniu koleżanki, proszę o pomoc w nastepującej kwestii.
Otóżjej córka - nastolatka chce się nauczyć robić bransoletki z koralików.
Ja nie mam o tym żadnego pojęcia.
Jaka jest technika, z jakich materiałów, czy są jakieś wzory, itp.
Jeśli ktoś ma o tym pojęcie, albo może wskazać jakis link proszę o poradę.

Aśka z Oławy

1. Data: 2004-08-09 13:08:20

Temat: Re: bransoletki z koralików-pytanie
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia " napisał w wiadomości
> Piszę w imieniu koleżanki, proszę o pomoc w nastepującej kwestii.
> Otóżjej córka - nastolatka chce się nauczyć robić bransoletki z
> [...]

Asiu! Linki znajdziesz w FAQ tej grupy - polecam również archiwum.
Świetne ozdoby dla nastolatek (bransoletki, ozdoby do wplatania we włosy)
można znaleźć w książeczce Ingrid Moras "Zabawki z koralików" (dostępna
również w księgarniach wysyłkowych).

Ja wszystkie zabawki i ozdoby robię na cienkiej żyłce wędkarskiej. Jest
mocna i elastyczna, i nie niszczy się podczas robienia danej zabawki czy
ozdoby. Należy pamiętać, by żyłka nie była za gruba - nieraz przez otwór w
jednym koraliku przechodzą trzy, cztery żyłki, więc muszą się jakoś
zmieścić.
Końcówki żyłki należy dokładnie zawiązać, ale nie obcinać(bo wtedy supełek
może się rozplątać), tylko włożyć z powrotem do rzędu koralików. Ja jeszcze
dla pewności traktuję supełek klejem albo lakierem do paznokci.

Życzę powodzenia!!!

--
AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-08-09 13:13:02

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ja używam do koralików nici szewskich, firmy gabor (niemieckie0, sa
sybntetycznie i b. mocne. Supełek opalam zap[alniczką, zeby się stopił, wtedy
sie nie rozwiazuje. W pasmanteriach są tez specjalne igły do koralików - długie
i bardzo cieniutkie. I jak sie kupuje koraliki to trzeba uważac, zebu były tej
samej wielkości i dziruki miału na srodku (niektóre sa niedorobione i takie
bublowate). Mozna też kupic za parę groszy zapięcia do takich bransoletek.

No i koniecznie przejrzyj archiwum i FAQ - tam było sporo odnosników do stronek
z wzorkami korlaikowymi na 7ya

pozdr
annaweronika

1. Data: 2004-08-10 07:34:59

Od: "Asia " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A zatem pędzę na FAQ do archiwum :)

Wielkie dzięki dziewczyny.

Aśka

1. Data: 2004-08-10 10:07:21

Od: "Asia " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl napisał(a):

> z wzorkami korlaikowymi na 7ya

Odwiedziłam już FAQ - szkoda,że tak późno. Gapa ze mnie, że nie przeczytałam
wszystkiego do końca. Wzięło sie to stad, że zawsze interesowałam sie jedynie
stronami dot. XXX.i niżej już nie zagladałam.
Nalezy mi się więc bura za zawracanie głowy grupie. Poprawie się :))
Aśka

Angorka
okrągłe rączki do torebki - gdzie?
[szydełko, druty] stroje na lato !!!
Gdzie najtaniej: tamborek-ramka?
[szydełko, frywolitki] - bluzki, sukienki, bikini, czapeczki...