Re: brązowe kwiaty cięte

From: "Maria Maciąg" <m...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: brązowe kwiaty cięte
Date: Sun, 3 Jul 2005 12:12:00 +0200

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:da6mk3$8ob$1@opal.icpnet.pl...

> Chciałabym zrobić sobie bukiet ślubny z brązowych
> kwiatów.
> Czy ktoś z Was zna może nazwy kwiatów, które występują w kolorze brązowym?
> Póki co znalazłam kalie w tym kolorze.
> Ale czy są jeszcze inne takie kwiaty?

Witaj,
Poszukaj wśród storczyków. Znajdziesz nie tylko brązowe Paphiopedilum, ale
także różne krzyżówki wśród oncidiowatych w tym kolorze. Brązowe płatki mają
niektóre Stanhopee, Cambrie czy też np. Encyclia purpurea i jest bardzo
trwała. Myślę, że zamówienie np. w OBI takich brązowych storczyków nie
powinno nastręczać większych problemów.

Z pozdrowieniami, Maria