brodawka na stopie

1. Data: 2005-02-09 21:25:19

Temat: brodawka na stopie
Od: "mama kangurzyca" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tydzień temu dermatolog wymroził mi brodawkę na podeszwie stopy. Mało
przyjemne, brodawka jest niewielka. ale... cały czas boli (mam wrażenie
jakbym miała kawałek szkła w stopie) i nic dalej się poza boleniem nie
dzieje!
Moja wina, bo nie zapytałam co dalej robić: czy moczyć czy przesuszać to
dziwo. Może ktoś wie i się podzieli ze mną tą wiedzą;
bardzo proszę i dziękuję.

Monika

P.S.
Sprawdzałam w archiwum, ale nic nie znalazłam w temaci dalszej pielęgnacji i
okresu oczekiwania na wyleczenie - dlatego pytam.

2. Data: 2005-02-10 09:05:04

Temat: Re: brodawka na stopie
Od: Malak <m...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mama kangurzyca napisał(a):
> [...]
> Sprawdzałam w archiwum, ale nic nie znalazłam w temaci dalszej pielęgnacji i
> okresu oczekiwania na wyleczenie - dlatego pytam.

Zamrazanie to jedna wielka lipa.Dziala tylko na malutkie brodawki .Nawet
przy wielokrotnym, dlugotrwalym leczeniu tego typu.Proponuje od razu
poprosic o wyciecie i przepisanie jakiegos leku(bardzo skuteczna jest
homeopatia).

rak piersi u mezczyzn
za dlugi cykl
Bioterapia - kontakt