brodawki skórne - stosowanie brodacidu

1. Data: 2006-03-11 21:40:51

Temat: brodawki skórne - stosowanie brodacidu
Od: "Kasia /missblack/" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

na dłoni pojawiła mi sie stosunkowo mała brodawka i zeby zapobiec jej
rozwojowi zastosowalam brodacid. jednak nie posluchalam zalecen producenta
(wiem, ze nie jest to dobra postepowanie, ale tak to jest jak sie chce
czegos szybko pozbyc...) i smarowalam brodawe ze 4 razy dziennie. Po dwoch
dniach skóra na brodawie zrobiła sie strasznie miękka, zeszly wierzchnie
warstwy naskórka i teraz przy nakładaniu specyfiku piecze jak sto diabłow. I
tutaj pytanie - nakładac dalej mimo pieczenia czy odpuścic na dzien, dwa a
pozniej wrocic do stosowania, teraz juz wedle wskazan producenta.
dziekuje za sugestie

pozdrawiam
kasia

2. Data: 2006-03-12 10:10:06

Temat: Re: brodawki skórne - stosowanie brodacidu
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia /missblack/" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:duvg6c$sp2$1@news.onet.pl...
> [...]
> I tutaj pytanie - nakładac dalej mimo pieczenia czy odpuścic na dzien, dwa
> a pozniej wrocic do stosowania, teraz juz wedle wskazan producenta.

odpuscic, az minie stan zapalny. a ja nie przejdzie, to lepiej kupic verumal
(na recepte), bo na jeszcze srodek wirusobojczy.

nizoral a stieptrox
Co to za syndrom?
Atopowe zapalenie skóry
duszności- nietypowo