brow(J)arek powraca...

1. Data: 2003-11-20 14:30:52

Temat: brow(J)arek powraca...
Od: "brow\(J\)arek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,

Nie wiem czy mnie ktoś jeszcze pamięta z niegdysiejszych dyskusji więc
na wszelki wypadek zanim zacznę się udzielać to witam ponownie
wszystkich dawnych, obecnych i "podczytujących" jeno uczestników.

A poglądy zaczną się ujawniać jak już włączę się w dyskusje...

--
brow(J)arek pozdrawia

2. Data: 2003-11-20 16:49:00

Temat: Re: brow(J)arek powraca...
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Nov 2003 15:30:52 +0100, na pl.soc.rodzina, brow(J)arek napisał(a):

> Nie wiem czy mnie ktoś jeszcze pamięta z niegdysiejszych dyskusji więc
> na wszelki wypadek zanim zacznę się udzielać to witam ponownie
> wszystkich dawnych, obecnych i "podczytujących" jeno uczestników.

Powitać! :-)
A małżonka szanowna również zamiaruje pisywać?

> A poglądy zaczną się ujawniać jak już włączę się w dyskusje...

No tutaj to niestety nie mogę się z Tobą zgodzić ... ;-)

puchaty

3. Data: 2003-11-20 20:39:35

Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem brow(J)arek wyklawiaturzyl(a):

> A poglądy zaczną się ujawniać jak już włączę się w dyskusje...

Lubie rowniez browarek, to fajnie bedzie sie pisac.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2003-11-20 22:29:34

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na wszelki wypadek zanim zacznę się udzielać to witam ponownie
> wszystkich dawnych, obecnych i "podczytujących" jeno uczestników.
Ja co prawda nie z tych co ty stałyłymi bywalcami zwykli być zwani, ale
jednak ośmielę się serdecznie powitać .......

> A poglądy zaczną się ujawniać jak już włączę się w dyskusje...
....... poglądów konkretnych to tak w 100% nie kojarzę, ale za to pamiętam
doskonale że zawsze miło było Cię czytać :))

Pozdrawiam
Andrzej

Praca dyplomowa na temat rozwodów
Wigilia i prababcia