brzydkie slowa

31. Data: 2011-10-13 19:22:26

Temat: Re: brzydkie slowa
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-13 20:47, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

http://www.youtube.com/watch?v=TA6zswmE5X4

Qra
--
z łezką wzruszenia w oku

32. Data: 2011-10-13 20:00:05

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 19:14, Hanka pisze:

> I tak trzymaj :)
> [mnie sie jusz troche nie chce ;)]

Ja to jestem facet.

michał

33. Data: 2011-10-13 20:02:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 18:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-10-13 15:11, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Patrząc po Twojej jestem młoda forever.

Ja to mam wręcz odwrotnie.

Ewa

34. Data: 2011-10-13 20:08:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 15:35, olo pisze:
> Użytkownik "michał"

> Tam zaraz :) trzeba warczeć i szczekać ale tylko na takich osobników w
> na których ma się rzeczywisty wpływ.
> W skali całego kraju to sobie można raz na 4 lata cichutko warknąć.

No to za cztery lata może sobie warknę, bo dziś tylko macham ogonem.

> Taka asocjacja dzieje się sama, ktoś mi tutaj pisał o niesieniu poprzez
> nurt otoczenia;)

Mam pięcioro wnucząt, ale żebym nie wiem jak się starał, to nie uda mi
się nimi otoczyć na dłużej niż te dżemowe "piękne chwile".

michał

35. Data: 2011-10-13 20:47:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
i.googlegroups.com...
> [...]
>
> I mam pytanie.
> Co Wam wlacza - oprocz niesmaku - uzywanie przez kogos "brzydkich
> slow"?
> Hamulec w rozmowie?
> Rezygnacje z tejze?
> Wejscie w "brzydkie slowa", w celu "zlapania kontaktu z uzywajacym"?
>
> Bywaja sytuacje ekstremalne - wiemy, ze wtedy (bywa) organizm czyni i
> mowi
> z wyprzedzeniem mysli.
>
> Ale reszta?
>
> [ Pan Lebowski tym razem grzecznie proszony o nieironizowanie.]

przez kogos ogolnie czy kogos w TWA?? bo grupy dyskusyjne sa czesto, o ile
po pewnym czasie nie zawsze,
takim towarzyskim grajdolkiem. I jednym uchodzi na sucho, drugim nie. Jedni
staja sie bohaterami, inni ofiarami. Dlatego nie slowa powoduja reakcje, ale
kto je wypowiada, i po ktorej stronie barykady.

i.

36. Data: 2011-10-13 21:36:55

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 22:47, Iwon(K)a pisze:
> [...]
> Jedni staja sie bohaterami, inni ofiarami. Dlatego nie slowa powoduja
> reakcje, ale kto je wypowiada, i po ktorej stronie barykady.

Na przykład Kominek, jakichkolwiek wyrazów użyje, mieści je w treści z
głębokim sensem. Kto czytał Kominka, wie o czym mówię. :)

michał

37. Data: 2011-10-13 21:42:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michał" <6...@g...pl> wrote in message
i.googlegroups.com...

> Na przykład Kominek, jakichkolwiek wyrazów użyje, mieści je w treści z
> głębokim sensem. Kto czytał Kominka, wie o czym mówię. :)

a tu tak do poczytania o "polszczyznie rzeczywistej" :)

"Kurwa", "chuj", "jebać", "pierdolić" - tymi słowami można powiedzieć już
wszystko. Sprawdził to dr Piotr Fąka, współautor "Słownika polszczyzny
rzeczywistej", w którym przekleństw jest więcej niż pszczół w ulu

(...)

Wszyscy bluzgają?

- Większość z nas, ale trzeba rozróżnić dwie grupy. Pierwsza to ci, którzy
przeklinają, ale nie muszą tego robić, bo ich zasób słów, wrażliwość, wiedza
są na tyle bogate, że umożliwiają dostosowanie do sytuacji.

Drugą grupę stanowią osoby, dla których wulgaryzmy są jedynym kodem. Inaczej
nie potrafią ani niczego powiedzieć, ani zrozumieć. Ich komunikacja jest
bezrefleksyjna. Nie potrafią łączyć zdarzeń w ciągi przyczynowo-skutkowe.
Nie dostrzegają - nie znają! - kontekstu. Wszystko w ich świecie, także
językowym, dzieje się osobno. Nawet nie potrafią rozmawiać, wysyłają tylko
proste informacje.

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,76842,9846793,Uwaga__przeklenst
wa__Cztery_slowa_i_rozmowa.html#ixzz1ahUc4j7G

i.

38. Data: 2011-10-13 21:53:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Oct 2011 14:38:37 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dobre kino może być kalką.
>
> Qra

Dobre kino to nie jest kalka przwdziwego życia! Nikt nie chce oglądać
prawdziwego życia w filmie. Dobre kino to "rawdziwe życie"odbite w krzywym
zwierciadle, ale nie jest tu wszystko jedno, co i w jakim momencie zostanie
uwypuklone, wydłużone, a co zredukowane.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile

39. Data: 2011-10-13 22:00:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 23:53, Ikselka pisze:

> [...]
> zwierciadle, ale nie jest tu wszystko jedno, co i w jakim momencie zostanie
> uwypuklone, wydłużone, a co zredukowane.

W krzywym zwierciadle życie można widzieć bez kina.

michał

40. Data: 2011-10-13 22:01:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Oct 2011 14:53:49 +0200, michał napisał(a):

> No właśnie tego nie jestem w stanie zdzierżyć. Źle ze mną. :))

Ludzie (tu: motłoch) śmieją się w kinie kiedy są serwowane wulgaryzmy,
ponieważ wulgaryzmy są przez nich w filmach rozumiane jako głowny element
języka owych ludzi. Do nich umieją się (po swojemu, motłoszemu, niestety)
ustosunkować w jedyny znany sposób prócz bezpośredniej agresji. Sytuacja
nie wymaga angażowania myślenia ani żadnych innych skomplikowanych
mechanizmów, a mogą się wyżyć.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile
ona się nie podda.
Barbara Fedyszak-Radziejowska

Kto (co) naprawde leczy nasze choroby - Bóg czy lekarstwa?
Pończocho wróć!
Uczta kinomana w nietuzinkowym towarzystwie. Czyli - to be.or not ot be ;)
A może by tak, dla odmiany....
Debilne społeczeństwo