buciki niemowlece - jeszcze tylko 50dni, a ja wciaz nie umiem

1. Data: 2005-12-06 18:23:46

Temat: buciki niemowlece - jeszcze tylko 50dni, a ja wciaz nie umiem
Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę jakąś litościwą duszę o pomoc w wyjaśnieniu jak wykonać buciczki
niemowlęce na szydełku. Dodam, że mam cały katalog pełen schematów, ale albo są
one w języku obcym, albo są zupełnie niezrozumiałe dla mnie. Miluś urodzi się
wkrótce. Naszyłam mu mnóstwo ubranek, a w szafie czeka nie wykorzystana wełna
akrylowa na buciki..

Z pozdrowieniami - Sarenka

2. Data: 2005-12-06 22:00:49

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wzorek z opisem po polsku poleciał na priv

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

3. Data: 2005-12-06 22:20:13

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chrumcia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> wzorek z opisem po polsku poleciał na priv
>
> pozdrawiam
> Kasia - Chrumcia

Kasiu droga, a wyslalabys mi rowniez? :) Bardzo bym byla wdzieczna :)

Pozdrawiam,
Mati

4. Data: 2005-12-07 09:55:51

Od: "Bożena Holband" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też ustawiam się w kolejce, na schemat bucików dla bobaska.Pozdrawiam
Bożena.

5. Data: 2005-12-07 10:07:21

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już kiedyś podawałam, ale widzę że temat wrócił więc znów wrzucam:
http://photobucket.com/albums/b304/LadyCrochet/RR/Wz
ory%20i%20schematy/Dla%20dzieci/
Myślę że schematy są łatwe w odczytaniu i wykonaniu, a modele słodziutkie :)
Pozdrawiam
Aga

6. Data: 2005-12-07 10:10:44

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sarenka napisał(a):
> [...]
> wkrótce. Naszyłam mu mnóstwo ubranek, a w szafie czeka nie wykorzystana wełna

Ostatnio zrobilam buciki z opisu i mi nie wyszly zbyt ladne :) wzielam
sie wiec sama do roboty i tak:
- podeszwa to prostokat (dopasuj sobie liczbe oczek do grubosci wloczki)
z polslupkow
- potem wokol podeszwy zrobilam 6 okrazen polslupkami, w kazdym
okrazeniu musi byc tyle samo oczek (tyle co 2x szerokosc podeszwy+2x
dlugosc podeszwy), mamy juz boki bucikow,
- na krotszym boku takiej ,,lodeczki'' zrobilam znow prostokat (jeden
bok prostokata jest przyczepiony do boku bucika, tu mozesz robic
dowolnym wzorem, niekoniecznie polslupkami) - to jest grzbiet bucika, 2
boki prostokata przyszywasz do ,,lodeczki'', masz w tej chwili takiego
,,kapcia'' bez cholewki
- na zrobienie cholewki przerabiasz kilka rzedow dowolnym wzorkiem,
okrazenia wokol jednego boku prostokata tworzacego grzbiet i
niewykorzystanych oczek bokow bucika
- na koncu robisz lancuszek-sznurowke i przeplatasz przez cholewke.

Mam nadzieje, ze jasno to opisalam :)

th

7. Data: 2005-12-08 09:13:51

Od: "Anna" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wzorek z opisem po polsku poleciał na priv
>
> pozdrawiam
> Kasia - Chrumcia

Czy ja też mogę prosić na priv, zrobiłabym takie mojej Zuzance?...

8. Data: 2005-12-08 09:42:23

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny przepraszam, że na grupie, ale nie mam innej możliwości

NAncy, odezwij się jeszcze raz do mnie z innego adresu, bo wszystko wraca.

9. Data: 2005-12-08 14:31:44

Od: s...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie :)

Bardzo dziękuje za schematy na priva, wieczorem siąde do nich i powalczę. Mam
nadzieję, że mogę liczyć na pomoc. U mnie to jest mniej więcej tak, że o ile sam
spód mnie nie przeraża to kompletnie nie wiem jak zabrać się za górę takiego
bucika :( Mam nadzieję, że mogę liczyć na pomoc (na privie) :)

Pozdrawiam gorąco - prawie Mamusia - Sarenka

Ps: A to mój skarb - Michałek

www.squir.com/milu2.jpg

10. Data: 2005-12-08 14:32:30

Od: s...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ps: A to mój skarb - Michałek
>
> www.squir.com/milu2.jpg

pomyłka w linku

www.squir.com/milus2.jpg

A jak coś takiego zrobić?
(szydełko, druty) sklepy internetowe z odzieżą
[linki] Szydełko
[szydełko] pantofle dla dorosłych
Poszukuję kartek retro do "ściągnięcia"