buraczki na surowo

1. Data: 2003-07-09 11:10:03

Temat: buraczki na surowo
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów i proszę o jakieś propozycje wykorzystania
buraczków jak w temacie czyli na surowo.
pozdrawiam
Beatka

1. Data: 2003-07-09 11:46:21

Temat: Re: buraczki na surowo
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Szanownych Grupowiczów i proszę o jakieś propozycje wykorzystania
> buraczków jak w temacie czyli na surowo.
> pozdrawiam

obrać i posiekać w grubą zapałkę - zalać sosem śmietanowo chrzanowym:

- 1/2 porcji kwaśnej śmietany, 1/2 porcji majonezu, lub jogurtu
- łyżka chrzanu
- sół , pieprz, trochę cukru i soku z cytryny, przyprawy do sałatek (ew.
zioła prowansalskie)
- posypać natką pietruszki

Sowa

1. Data: 2003-07-09 11:47:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka wrote:

> Witam Szanownych Grupowiczów i proszę o jakieś propozycje wykorzystania
> buraczków jak w temacie czyli na surowo.

Barszcz kiszony. Można wypić na surowo.

Krycha

1. Data: 2003-07-09 13:19:50

Od: "zosia " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> obrać i posiekać w grubą zapałkę - zalać sosem śmietanowo chrzanowym:

[ciach resztę]

really?? a ja kiedyś czytałam, że buraki i kartofle to jedyne warzywa,
których się nie je na surowo (nie tyle niesmaczne, co niezdrowe)

robiłaś kiedyś tę sałatkę?

1. Data: 2003-07-09 13:27:23

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> really?? a ja kiedyś czytałam, że buraki i kartofle to jedyne warzywa,
> których się nie je na surowo (nie tyle niesmaczne, co niezdrowe)
>
> robiłaś kiedyś tę sałatkę?

?
No robiłam i jadam buraki, choćby same na surowo - nic mi nigdy nie było
- a przecież nawet lekarze zalecają ciężarnym sok ze świeżych buraków na
anemię.
Ponoć nie udowodniono naukowo związku, ale działa.

Sowa

1. Data: 2003-07-10 12:35:55

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> anemię.
> Ponoć nie udowodniono naukowo związku, ale działa.

Dzięki, spróbuję na pewno. Anemii nie mam i w ciązy nie jestem tylko mam
zachcianke :-))
Ja zrobiłam dzisiaj taką surówkę : buraczek utarty na grubej tarce,
marchewka na drobniejszej, ogórek świeży w kostkę i zwykły majonez.PYCHA.

mleko w tubce
pasta sezamowa
wiem, że było, ale mi zniknęło z oczu - garnek Berghoff?
mięso ze strusia
Czyszczenie płyty grzewczej