buraki

1. Data: 2004-12-20 15:04:29

Temat: buraki
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gotujac barszcz zawsze zostaja mi buraki bo kroje je w cwiartki i gotuje
a nie scieram bo lubimy czysty barszczyk. No i w zwiazku z tymi burakami
to one takie biedne zostaja - zazwyczaj pies je zjada.
No i sobie wymyslilam ze moze ja z nich salatke zrobie...

I sobie pomyslalam ze zrobie tak:
Buraki w kostke pokroic
Sledzie z zalewy octowej drobno pokroic
Ogorkow kiszonych do smaku
Jajek kilka (3-4)
To polaczyc smietana z majonezem
Doprawic (pewnie sola i pieprzem).

No i teraz potrzebuje oceny mojego przepisu. Babrac sloik sledzi tymi
burakami czy nie? Bedzie to w ogole zjadliwe? A jesli macie jakies inne
pomysly na buraka to ja bardzo poprosze.
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-12-20 15:29:41

Temat: Re: buraki
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i teraz potrzebuje oceny mojego przepisu.
ostatnio na tvn style widziałam taki przepis :

sledzie na to cebula,utarte buraki ,jajko ,korniszon przekładane
majonezem -dokładnie kolejnosci nie pamietam i mogłam cos pominąc moze ktos
jeszcze sobie przypomni.
p.

1. Data: 2004-12-20 15:45:43

Od: "JZeman" <$$$$$j.zeman$$$$$$@racer.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i teraz potrzebuje oceny mojego przepisu. Babrac sloik sledzi tymi
> burakami czy nie? Bedzie to w ogole zjadliwe? A jesli macie jakies inne
> pomysly na buraka to ja bardzo poprosze.

Ja dodaję jeszcze białą ugotowaną fasolę i dużo majonezu.Polecam
Janka

1. Data: 2004-12-20 16:46:30

Od: "AW" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> [...]
> burakami czy nie? Bedzie to w ogole zjadliwe? A jesli macie jakies
> inne pomysly na buraka to ja bardzo poprosze. -- * Justyna - walkie!

Burak w kostkę, wyciśnięty czosnek i kiszony ogórek w kostkę. Do tego
nieco oliwy lub oleju.

AW

1. Data: 2004-12-20 19:51:24

Od: "KH" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gotujac barszcz zawsze zostaja mi buraki bo kroje je w cwiartki i gotuje
> a nie scieram bo lubimy czysty barszczyk. No i w zwiazku z tymi burakami
> to one takie biedne zostaja - zazwyczaj pies je zjada.

A moze by tak szubę?
Przepis np. tu:
http://www.winiary.pl/przepis.aspx?id=5&pid=2778
Można to jeszcze posypać po wierzchu pokrojonym jajkiem.

pozdrowienia
Kaśka

1. Data: 2004-12-20 21:03:28

Od: "Marek W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to one takie biedne zostaja - zazwyczaj pies je zjada.
> No i sobie wymyslilam ze moze ja z nich salatke zrobie...

ja robie skromniej...
buraki cebula, ziemniaki w kostke, kiszona papryka(zamiast ogórków) olej
pieprz

Marek

1. Data: 2004-12-20 21:18:11

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W. napisał:

> ja robie skromniej...
> buraki cebula, ziemniaki w kostke, kiszona papryka(zamiast ogórków) olej
> pieprz
>
> Marek

acha ;)
tylko ze ja mam sloik sledzi w lodowce i srednio wiem jak go wykorzystac
i wpadl mi do glowy taki pomysl ;)

1. Data: 2004-12-21 09:03:40

Od: "Beatka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> burakami czy nie? Bedzie to w ogole zjadliwe? A jesli macie jakies inne
> pomysly na buraka to ja bardzo poprosze.

Zależy czy lubisz wybabrane sledzie,czy zrobisz salatke warstwowo.Ja lubie
tak i tak. Dodaje do tego jeszcze :
cebulkę
czasem ziemniaki (zamiast jajek) ugotowane w łupinach i pokrojone w kostkę.

Wg mnie sałatka jest przepyszna a nie tylko zjadliwa.
Beatka

BZZZ BZZ ALARM - pierniczki w stanie zagrożenia! ;-)
wędzenie...
Enchiladas (Wielkie żarcie)
szyszki pomocy
keks ...