burda 02/2006

1. Data: 2006-02-28 07:48:42

Temat: burda 02/2006
Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm, czy któraś z szyjących Pań ma może ten numer Burdy? Jest tam bolerko
na drutach dla dziewczynki do Komunii św. Miałam pozyczoną tą gazetę,
zrobiłam skany, gazetę oddałam a i skany tez się gdzieś zawieruszyły-moze
jakaś dobra duszyczka mogłaby mnie poratować skanem opisu do tego bolerka?
Ładnie się uśmiecham...:) i pozdrawiam
Agnieszka
Nowy Targ

2. Data: 2006-02-28 11:40:46

Temat: Re: burda 02/2006
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakaś dobra duszyczka mogłaby mnie poratować skanem opisu do tego bolerka?

Mogę Cię poratować ale dopiero wieczorem. Uzbrój się w cierpliwość

Pozdrawiam
Kasia KC

3. Data: 2006-02-28 11:52:00

Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę Cię poratować ale dopiero wieczorem. Uzbrój się w cierpliwość
>
> Pozdrawiam
> Kasia KC

O dzięki Ci dobra kobieto! Czekam-uzbrojona po zęby w cierpliwość :)
Pozdrówka
Agnieszka

4. Data: 2006-02-28 19:51:35

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O dzięki Ci dobra kobieto! Czekam-uzbrojona po zęby w cierpliwość :)
> Pozdrówka
> Agnieszka

Poleciało
K.