[burda]Wielka prosba

1. Data: 2003-05-13 09:02:40

Temat: [burda]Wielka prosba
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Zwracam się do Was o pomoc. Kilka lat temu kupiłam Burdę Special Haft
Krzyżykowy o numerze E 319. Są tam dwa przepiękne obrazy, wzory geometryczne,
bardzo duże. Zakochałam się w nich. Jednak z braku czasu, albo może z powodu
niewiary w to, że dam radę wyszyć tak dużą pracę, wtedy odpuściłam sobie.
Miałam (i mam) przecież gazetę. Dziś, kiedy uwierzyłam w swoje możliwości i
wiem, że wielkość obrazka nie ma znaczenia, pojawił się problem. Otóż w opisie
doczytałam teraz, że ze względu na wielkość obrazów, dostępne są one na
życzenie zainteresowanych czytelniczek. Napisałam więc do wydawnictwa, ale
właśnie otrzymałam odpowiedź, że schematów brak.

List ten piszę z dwóch powodów:
1. aby uczulić wszystkich na uważne i od ręki czytanie opisów w gazetach
robótkowych, aby tak jak ja nie zdziwili się. Gazetę przecież mam. I co z
tego, schematów nie mam.
2. Może ktoś z Państwa swego czasu zamówił te schematy w redakcji i
mógłby się ze mną podzielić.

Bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam – gapowata Halutka

1. Data: 2003-05-13 15:04:53

Temat: Re: [burda]Wielka prosba
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Może ktoś z Państwa swego czasu zamówił te schematy w redakcji i
> mógłby się ze mną podzielić.

Halutka ja nie wiem jakich wzorów szukasz ale czuję że by mi się spodobały
wiec jak gdzieś je dorwiesz to podeślij mi je proszę
Dziękuję

--
-------Magda-------
Białystok

1. Data: 2003-05-19 08:52:41

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
geometryczne,
> bardzo duże. Zakochałam się w nich. Jednak z braku czasu, albo może z

hej
wiem co to i mam to :)))
muszę poszukać, kiedyś coś z tej burdy skanowałam, ale nie wiem czy akurat
te duże schematy. Poszukam, i wyślę. Jak nie wyślę za parę dni, to sie
przypomnij, bo trochę zabiegna jestem i mogę zapomnieć :))
Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-05-20 13:21:34

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Jeden poszedł na priv-y, drugiego nie mam i pewnie już nie znajdę :(((
Jakbym jednak znalazła, to będę krzyczeć :))
Pzdr
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka