Fotki z mojej dzialeczki:)

131. Data: 2004-01-29 11:16:03

Temat: Re: było: Fotki. Jest: cegła
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
news:bvag6r$a9e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mnie się podobały jego ogrody i pomysły. Robił cos z niczego i
> gustownie.
> :-)

Ciekawe co na to grupowi puryści?
Bo to nie zawsze udawało naturę :)

Pozdrawiam
Ewa

132. Data: 2004-01-29 11:28:44

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>
>
> Ciekawe co na to grupowi puryści?
> Bo to nie zawsze udawało naturę :)

Natura nigdy nie udaje, popatrz na ogród Michała a zrozumiesz co mam na
myśli.
Ogród ogrodem jest dla człowieka a Natura piękna sama w sobie również i
dla człowieka.
Jak ci się uda "zerżnąć" naturę to mi daj znać.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

133. Data: 2004-01-29 14:13:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Natura nigdy nie udaje, popatrz na ogród Michała a zrozumiesz co mam na
> myśli.

Patrze, widze glownie snieg. Naturalny, nie udaje.
Ale co masz na mysli?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

134. Data: 2004-01-29 14:43:13

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jak ci się uda "zerżnąć" naturę to mi daj znać.

Przecież to nie ja próbuję.
?.

Pozdrawiam
Ewa z własną wizją własnego ogrodu

135. Data: 2004-01-29 15:11:16

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:). Dlugie.
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

136. Data: 2004-01-29 16:44:31

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jan 2004 16:11:16 +0100, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote (o układaniu kamieni):

>:)))
>wbrew pozorom nie jest to wymagajace wielkiego wysilku
>podstawowym narzedziem oprocz szpadla i poziomnicy
>jest polkilogramowy gumowy mlotek blacharski

narzedzia juz mam, to polowa sukcesu :)

>samo ukladanie to tak jakby ukladac cos z puzzli
>a tym szybciej to idzie im wieksze kamienie

Jak to pieknie brzmi...
:)))

Pozdrawiam,
Anka

137. Data: 2004-01-29 16:54:06

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bv9ah1$fcn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pozdrawiam śmieciarsko-gruzowiskowo
> Ewa

Ewa, czy moglabys gdzies udostepnic zdjecia tych sciezek?
Mam cala mase takich poniemieckich, wielkich starych cegiel i bardzo mi sie
ten pomysl spodobal.
Od dawna planowalam sobie, zeby z cegiel klinkierowych zrobic mini murki na
obrzeza rabat,
a takie stare cegly jako sciezki
chyba niezle "polaczylyby" kamien z tylu ogrodu i klinkier przed domem.

Magda

138. Data: 2004-01-29 16:57:20

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> Patrze, widze glownie snieg. Naturalny, nie udaje.
> Ale co masz na mysli?

To, że jest prawie naturalny mimo iż w kraju gdzie dominuje kult
trawnika.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

139. Data: 2004-01-29 17:00:03

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrzeza rabat,
> a takie stare cegly jako sciezki
> chyba niezle "polaczylyby" kamien z tylu ogrodu i klinkier przed

Trochę znajdziesz w tym co Polecam.
--
Pozdrawiam, Jerzy

140. Data: 2004-01-29 19:25:03

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
> wiosna to pora zbierania kamieni na polach
> mozna sie umowic z okolicznymi rolnikami
> pomoc im ewentualnie w zbieraniu plus flaszke na paliwo
> i nie bedziesz musiala meczyc samochodu wozeniem kamieni
> :)

Okoliczni rolnicy odpadają.
Za daleko.
Już raczej kamieniołom jakiś zaatakuję.