"bypassy"

11. Data: 2000-07-06 10:42:28

Temat: Re: "bypassy"
Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

BJ wrote:

> Kto to jest Dr. Kwaœniewski ?

To taki koles, ktory uznal ze dajac czlowiekowi z pozywieniem smalczyk,
slonine, skwareczki i tym podobne zdrowiutkie rzeczy wyleczy go z chorob
wszelakich.

Ale zapomnial chyba o jednym - lekarzu ulecz sie sam... z pokreconych
pomyslow zawodowych.
Czy ktos dysponuje statystykami leczniczymi pana Kwasniewskiego ?
Chetnie zobaczylbym rubryke "zawaly" i "% wzrost masy ciala"

Marcin

12. Data: 2000-07-06 19:24:24

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2000-07-06 20:09:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2000-07-06 20:46:24

Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> Dlaczego nie zrobisz wiec rzetelnych badan naukowych na ten
> temat i nie opiszesz tego w porzadnym czasopismie medycznym
> np. takim, ktorego impact factor wynosi przynajmniej 1.0?
> Wtedy bylaby podstawa aby Tobie wierzyc?

Ale wiele osob w diete Dr. Kwasniewskiego wlasnie WIERZY a z wiara
czesto nie ma co polemizowac; jest na ogol slepa.
Ja sam chetnie przeczytalbym cos autorstwa Dr. Kwasniewskiego w,
powiedzmy, "Nature Medicine", ale z tego, co dotychczas widzialem to
byly artykuly zachwalajace owa diete w jakims pisemku typu "kolorowego"
i kiedys w grudniu `99 (numer 52 bodajze) w Polityce - kolorowa wkladka
z opisami diet i komentarzem dietetyka i lekarza do kazdej z nich. Nie
pamietam dokladnie owego komentrza ale zdecydowanie diata
"hipercholesterolowa" nie zyskala przychylnosci...

Marcin

15. Data: 2000-07-06 22:03:22

Temat: Odp: "bypassy"
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych n
apisał:Pine.GSO.4.21.0007062207510.8235-100000@dorot
a.am.torun.pl...
On Thu, 6 Jul 2000, Jacenty wrote:

> Tylko błagam nie zaczynajmy jałowej dyskusji. Obok wielu wątpliwości i
> niejasności co do żywienia optymalnego, jedno jest pewne, że całej masie
> ludzi to pomaga. Sam znam osobiście kilka osób z paruletnim, stażem. Co
nie
> znaczy że wszystkim może pomóc (to moja opinia).

Dlaczego nie zrobisz wiec rzetelnych badan naukowych na ten
temat i nie opiszesz tego w porzadnym czasopismie medycznym
np. takim, ktorego impact factor wynosi przynajmniej 1.0?
Wtedy bylaby podstawa aby Tobie wierzyc?

A dlaczego nie pobadasz na sobie. Nie musiałbyś wierzyć. Przez np. rok
mozesz sobie robić badania LDL i HDL co miesiąc i inne czy czasami nie
umierasz na miażdżycę. Jeżeli przez rok nie pogorszy Ci się to mozna zacząć
drugi bez obawy.
Ja pół roku temu zacząłem trzeci rok. Mam 49 lat, dają mi 35 :-), cera jak
u niemowlaka. :-).
Pozdrawiam
Leszek

16. Data: 2000-07-07 04:33:51

Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Co nie
> znaczy że wszystkim może pomóc (to moja opinia).

Na szczęście nie wszystkim. Bo już się bałem...:->>>
ML

17. Data: 2000-07-07 05:39:46

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos dysponuje statystykami leczniczymi pana Kwasniewskiego ?
> Chetnie zobaczylbym rubryke "zawaly" i "% wzrost masy ciala"

Jeśli grupa się zgodzi mogę ogłosić tekst referatu (trochę długie) ,
który przedstawiła dr Irena Staniszewska (lekarz chorób wewnętrznych
i medycyny przemysłowej - na marginesie : 14 lat chorowała na łuszczycę,
która ustapiła po 2 latach DO a kobieta ma już 70 lat !) na spotkaniu
optymalnych
w Brennej w dniu 21.05.2000r.

Referat zawiera kilkuletnią "statystykę" jej pracy z zastosowaniem
Diety Optymalnej i stosowania prądów selektywnych.

"Jadarek" - Dariusz Kral

18. Data: 2000-07-07 05:48:09

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Dlaczego nie zrobisz wiec rzetelnych badan
Dobre sobie, bo nie jestem lekarzem.

> Wtedy bylaby podstawa aby Tobie wierzyc?
Nikt mi nie musi wierzyć. Napisałem co myślę, a mój argument, że znam
zdrowe i wyleczone osoby na ŻO ma wyjaśnić, dla czego mnie będzie trudno
przekonać o szkodliwości tej diety. Pewnie że taka znajomość kilku osób to
nie żaden dowód. Sam jestem ponad 10 m-cy na ŻO i nie widzę żadnych złych
obiawów. Wyniki badań krwi mam lepsze niż kiedyś. Czego mi więcej potrzeba,
aby przekonać się o zaletach tego sposobu żywienia?
Pozdrawiam Jacenty

19. Data: 2000-07-07 06:16:41

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@i...ibb.waw.pl...

> Chetnie zobaczylbym rubryke "zawaly" i "% wzrost masy ciala"

A ja bym chciał wziąć udział w ekspedycji na Marsa. Niestety spełnienie
naszych marzeń jest mało realne, choć moje jest realniejsze od Twojego :-))

Jacenty

20. Data: 2000-07-07 06:19:34

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Li <M...@P...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:011601bfe76c$dcf39b60$983fa0d4@default...

> Co nie
> >
> Na szczęście nie wszystkim. Bo już się bałem...:->>>

O co się bałeś? Czyżbyś był lekarzem i boisz się, ze stracisz pacjentów
klientów) :-))
Jacenty

Pani chematolog z Radomia olewa pacjentów
Tabletki Minulet
Re: aa
korki z fizjo?
niskie ciśnienie