cale gazety do sciagniecia

1. Data: 2006-08-08 15:43:57

Temat: cale gazety do sciagniecia
Od: "bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.4shared.com/

to np. . Burda http://glinki.com/?l=xmofsa

2. Data: 2006-08-08 19:54:59

Temat: Re: cale gazety do sciagniecia
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bea napisal(a):
> to np. . Burda http://glinki.com/?l=xmofsa
A jak wpiszecie w okienko wyszukiwania slowa"hogar" lub "ganchillo",
to sie wyswietli multum linków do sciagniecia gazetek "Labores
del Hogar" oraz "Ganchillo"!!! Wlasnie sciagam i mam oczoplas w
zwiazku z tym , bo tyle tego...

3. Data: 2006-08-08 21:19:55

Od: "bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to sie wyswietli multum linków do sciagniecia gazetek "Labores
> del Hogar" oraz "Ganchillo"!!! Wlasnie sciagam i mam oczoplas w

no tak :)

można tez wpisać "crochet" też jest co ściągać.

I takim sposobem siedzę pezy kompie zamiast przy szydełku:))

Pozdrawiam B..

4. Data: 2006-08-09 05:58:17

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.4shared.com/
>

> to np. . Burda http://glinki.com/?l=xmofsa

Znajdzie się ktoś cierpliwy i wyjaśni mi jak to się ściąga?

5. Data: 2006-08-09 07:25:45

Od: "bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakto wrote:

> Znajdzie się ktoś cierpliwy i wyjaśni mi jak to się ściąga?

klikasz na wybraną nazwę a za chwila otwiera się nowy odnośni(np
taki http://glinki.com/?l=k04qq0 ). Na dole nowej strony klikasz na
download i już sie sciąga potem tylko trzeba ewentualnie rozpakować
plik. W razie wątpliwości pisz.
Miłego sciagania
B.

czasem trzeba chwilka poczekać na załadowanie się odnośnika

6. Data: 2006-08-09 09:34:45

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakto napisał(a):
> Znajdzie się ktoś cierpliwy i wyjaśni mi jak to się ściąga?
a)klikasz na link
b)czekasz na otworzenie się nowego okna, w którym widzisz na górze
nazwę ściąganego pliku, a na samym dole po prawej stronie - klawisz
"download" lub napis "weit 9 seconds" ( lub 8 lub 7), liczba sekund
maleje, po czym pojawia się napis "download", klikasz wtedy na niego
b)pojawia sie okno ściągania pliku, gdzie wybierasz "zapisz" i
wskazujesz, gdzie. Ja wcześniej przygotowałam sobie specjalny folder
np. na pulpicie i wszystko to tam wrzucam. Potem będę rozpakowywać,
jak pościągam.

7. Data: 2006-08-09 13:05:27

Od: "dorota kwiatek" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

super te szydelokowe a mnie by interesowały haty krzyżykowy jak i co mam
wpisać pozdrawiam dorota

8. Data: 2006-08-09 18:28:22

Od: "bea" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dorota kwiatek wrote:
> super te szydelokowe a mnie by interesowały haty krzyżykowy jak i co mam
> wpisać pozdrawiam dorota
>
> w wyszukiwanie mozna wpisać "ganchillo" "hogar " jeśli chcesz cos z xxx

miłego sciągania

pozdrawiam
Bea

9. Data: 2006-08-18 09:49:58

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> jakto napisa=B3(a):
> a)klikasz na link
> b)czekasz na otworzenie si=EA nowego okna, w kt=F3rym widzisz na g=F3rze
> nazw=EA =B6ci=B1ganego pliku, a na samym dole po prawej stronie - klawisz
> "download" lub napis "weit 9 seconds" ( lub 8 lub 7), liczba sekund
> maleje, po czym pojawia si=EA napis "download", klikasz wtedy na niego

Dotąd idzie mi tak jak napisałaś, a potem pokazuje się jakieś okno z całą
stroną dziwnych znaczków. Nie wiem co jest grane, bo kiedyś było ok, a teraz
nijak nie mogę zapisać ;-( Może ktoś wie i pomoże?

10. Data: 2006-08-18 09:50:46

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> [...]

> np. na pulpicie i wszystko to tam wrzucam. Potem b=EAd=EA rozpakowywa=E6,

[szydelko] Zimowe okno
(xxx) ptaszki
[xxx]misie tatty taddy diddle lub snoopy (szukam)
pasmanteria w Warszawie
wyjazd do Warszawy