[calkiem OT] Gniazdo orla live

1. Data: 2006-04-10 15:54:43

Temat: [calkiem OT] Gniazdo orla live
Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos dla odprezenia:
www.infotecbusinesssystems.com/wildlife/ Gniazdo orla ,transmisja
na zywo-cos wspanialego ! (trzeba sporo poczekaz az sie
zaladuje obraz).Dostalam linka od amerykanskich robotkowiczek :-)
Pozdrawiam
Pusia odpoczywajaca.....

2. Data: 2006-04-10 18:29:26

Temat: Re: [calkiem OT] Gniazdo orla live
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia (InterLady)" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e1dv3q$vs0$1@news.onet.pl...

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

3. Data: 2006-04-10 19:32:05

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na zywo-cos wspanialego ! (trzeba sporo poczekaz az sie
> zaladuje obraz).Dostalam linka od amerykanskich robotkowiczek :-)

Tu sa nasze polskie bociany.W nocy w podczerwieni.Wczoraj wieczorem
bocianica zniosła pierwsze jajko
http://www.bociany.kalinski.pl/

Pozdrawiam, Lilka

4. Data: 2006-04-12 07:08:37

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jeszcze dorzuce :
http://klubciconia.avx.pl/portal/index.php?module=pa
ges&id=16

Milego ogladania :-)
Pusia i papugi :-)

5. Data: 2006-04-12 15:01:28

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okazuje sie ,ze gniazdo jest w Kanadzie :-)
Pusia

6. Data: 2006-04-12 17:53:02

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia (InterLady) napisał(a):
> No to jeszcze dorzuce :
> http://klubciconia.avx.pl/portal/index.php?module=pa
ges&id=16

> Milego ogladania :-)
> Pusia i papugi :-)

Pusiu, co ty mi zrobilas!!! ;-)))))
Nic nie robie, tylko podgladam, a robota lezy ;-))))
Cudnosci, dzieki wielkie

Grazyna -podgladaczka

7. Data: 2006-04-13 17:04:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2006 09:08:37 +0200, "Pusia \(InterLady\)"
<i...@p...onet.pl> wrote:

>No to jeszcze dorzuce :
>http://klubciconia.avx.pl/portal/index.php?module=p
ages&id=16

>Milego ogladania :-)
>Pusia i papugi :-)

Ciebie to nalezaloby przyjsc i zamordowac - remont zapuszczony,
pies sciska nogi, bo nie ide na spacer, bo ja - furt, tego samego
webcamy ogladam i licze jaja w gniaazdach!!! :)))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2006-04-13 17:39:37

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pies sciska nogi, bo nie ide na spacer, bo ja - furt, tego samego
> webcamy ogladam i licze jaja w gniaazdach!!! :)))

Niom a wczoraj deszcz na niego/nia lal sie i smutny taki byl/byla a dzis
wichura na calego i przewiewa ja/ jego na maksa bidulkowce...oj ciezki zywot
orla.......... a moje jajka tez odlogiem leza ale za to w gniezdzie juz ma
dwa :-)))))))))
Pusia
PS.Twoj psina cierpliwy,nie takie rzeczy przetrzymal hihihi...

9. Data: 2006-04-17 11:09:53

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Ula Wrocław

Tu masz forum,wybrane najciekawsze fragmenty i video ktore mozna zapisac na
dysk :-)
http://www.youtube.com/watch?v=Oya5IkRLrWI
Pozdrawiam
Beata

[szydelko] czapeczka
Re: [OT] Kwietniowe spotkanko krakowskie
xxxx kwiaty z serii Heritage
[OT] Kwietniowe spotkanko krakowskie
szydelko -niebieskie poncho