[calkiem OT] ale niesamowite...

1. Data: 2006-08-13 14:47:38

Temat: [calkiem OT] ale niesamowite...
Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.metacafe.com/watch/170944/amazing_11_year
_old/
Słyszeliscie tą małą jedenastolatkę ,ktorą zna juz po tym programie cała
Ameryka?Pewnie za pare lat bedzie noumber 1 na całym swiecie.O malo nie
spadłam z krzesla ja to uslyszalam i musialam sie tym podzielic z
Wami...Ależ Pan Bog daje talenty...
Pozdrawiam niedzielnie
Pusia a czasami Beata

2. Data: 2006-08-13 18:25:54

Temat: Re: [calkiem OT] ale niesamowite...
Od: "karolka" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ameryka?Pewnie za pare lat bedzie noumber 1 na całym swiecie.O malo nie
> spadłam z krzesla ja to uslyszalam i musialam sie tym podzielic z

....Boże drogi...miałam ciarki przez całą piosenkę....pieknie śpiewa ta
dziewczynka...masz racje Bóg daje przepiekne talenty..oby nikt tego nie
zniszczył...pozdrawiam późno niedzielnie
karolka

3. Data: 2006-08-13 22:13:31

Od: "doona" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To macie jeszcze jedną
http://www.metacafe.com/watch/178160/incredible_11_y
ear_old_yodeller/

4. Data: 2006-08-14 10:03:06

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doona" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> To macie jeszcze jedną
> http://www.metacafe.com/watch/178160/incredible_11_y
ear_old_yodeller/

WOW, normalnie mialam ciarki :)

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

5. Data: 2006-08-14 11:37:17

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InterLady (Pusia)" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ebne2s$rci$1@news.onet.pl...
> [...]
> Słyszeliscie tą małą jedenastolatkę ,ktorą zna juz po tym programie cała
> Ameryka?Pewnie za pare lat bedzie noumber 1 na całym swiecie.

No właśnie. A polskie dziewczyny, obdarzone co najmniej podobnym talentem -
Georgina Tarasiuk, Małgosia Markowska - wygrały "Szansę na Sukces" i... ktoś
o nich później słyszał?

Pozdrawiam
AgaM

6. Data: 2006-08-14 16:16:32

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska!
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

7. Data: 2006-08-15 13:16:33

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaM" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
talentem -
> Georgina Tarasiuk, Małgosia Markowska - wygrały "Szansę na Sukces" i...

Dokładnie to samo przyszło mi na myśl, Georgina chyba miała właśnie 11 lat,
jak wygrała Szansę, i głos jak dzwon. Nagrała potem chyba jedną płytę i to z
repertuarem nieprzystającym do jej możliwości wokalnych. Zabrakło pomysłu na
rozwój takiego talentu...(albo dobrego sponsora, heh)...

--
Orka
Gdańsk

8. Data: 2006-08-19 20:05:12

Od: "frezyjka" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Boska!
> --
> Dziunia
> d...@p...onet.pl

....i wygrala miliona
http://glinki.com/?l=2t3scm

9. Data: 2006-08-21 18:06:49

Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

frezyjka <b...@y...com> napisał(a):

> .....i wygrala miliona
> http://glinki.com/?l=2t3scm

A tu mozna posluchac i zobaczyc wiecej jej wystepow - warto :)

http://www.youtube.com/results?search_query=bianca+r
yan&search=Search
pozdr
yas

szydelko tunika
[szydelko] żaglowiec, kołyska, czajnik i inne (efektowne łapacze kurzu)
szydelko ....
Mapa - świat
[szydelko] Wzorek - poszukuje