cannelloni

1. Data: 2005-12-09 18:29:08

Temat: cannelloni
Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Chcialabym zrobic cannelloni. slyszalam ze mozna zrobic takie placki jak na
nalesniki i w nie zawinac farsz. czy rzeczywiscie? jesli tak to jakie
proporcje najlepiej zastosowac zeby placki byly elastyczne i jak najbardziej
przypominaly te wlasciwe rurki?

pozdrawiam
rina

2. Data: 2005-12-09 20:29:09

Temat: Re: cannelloni
Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nalesniki i w nie zawinac farsz. czy rzeczywiscie? jesli tak to jakie
> proporcje najlepiej zastosowac zeby placki byly elastyczne i jak

Pierwsze słyszę o jakiś plackach :)
Proponuję jednak kupić makaron cannelloni i wyjdzie na 100% bez kombinowania

Gosia

3. Data: 2005-12-09 20:47:28

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze słyszę o jakiś plackach :)
> Proponuję jednak kupić makaron cannelloni i wyjdzie na 100% bez
> kombinowania
>
> Gosia
Placki są OK, tylko wtedy mamy naleśniki albo krokiety jak "włączymy" w to
panierkę. Jak ma być cannelloni to tylko makaron.

Anet i puszka mandarynek (dobre to nawet)

4. Data: 2005-12-09 20:56:44

Od: "pterodaktyl" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rina" wrote

> [...]
> nalesniki i w nie zawinac farsz. czy rzeczywiscie? jesli tak to jakie
> proporcje najlepiej zastosowac zeby placki byly elastyczne i jak

a wiec cannelloni to poprostu ugotowane platy lasagny poczym nadziane mixem
rybnym i zawiniete w rulonik tak zawiniete wkladamy do miseczki zaroodpornej
zalewamy sosem napoli i nakladamy na to mozzarelle zapiekamy i juz gotowe
do spozycia...smacznego
p.s.
najlepsze sa ze swiezego lososia

5. Data: 2005-12-09 21:10:23

Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze słyszę o jakiś plackach :)
> Proponuję jednak kupić makaron cannelloni i wyjdzie na 100% bez
kombinowania

> Gosia

maklowicz raz robil w swoim programie...gdzies w jakiejs amerykanskiej
krainie ...
i nazywal je wlasnie cannelloni

czasami fajnie jest pokombinowac samemu :)

rina

6. Data: 2005-12-10 16:50:00

Od: "Jelcyn" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rina" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nalesniki i w nie zawinac farsz. czy rzeczywiscie? jesli tak to jakie
> proporcje najlepiej zastosowac zeby placki byly elastyczne i jak

Polecam nadzienie z Feta i Szpinakiem.

pzdr
Jelcyn

7. Data: 2005-12-11 10:43:46

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja z gotowanym kurczakiem, zmielonym, jajko do tego, troche bułki i dużo
przypraw, bardzo dużo... pieprz, pietruszka i estragon. Mniam :)

Ide obiad robić zaraz :P

--
morghul

8. Data: 2005-12-11 11:42:35

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia 2005-12-09 21:56 pterodaktyl z nienacka napisal/a:
> a wiec cannelloni to poprostu ugotowane platy lasagny poczym nadziane

Cannelloni to po prostu makaron rury, a nie nadziewana lasagna (choć w
sumie lasagna to makaron płaty...) ;)

do riny:
Jak chcesz sama pokombinować to proponuję zacząc od przepisu na makaron,
a potem faktycznie zastosować radę pterofaktyla, czyli pociąć ciasto na
kwadraty, i nadziać zawijając w rury.
Ale zdecydowanie wziąć do tego ciasto makaronowe, a nie naleśnikowe.

--
oshin, która uważa, że kombinacja z gotowym cannelloni jest
wystarczająco trudna, zawsze mi wycieka którąś stroną ;/

tunczyk, kukurydza, majonez i juz?
Kuchenka gazowa
jak ratowac "ajerkoniak"?
Karpie.