casus zdemaskowany [OT]

21. Data: 2004-01-31 23:13:55

Temat: Re: casus zdemaskowany [OT]
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Feb 2004 00:48:06 +0100, na pl.sci.medycyna, *Beatka*
<news:bvherm$9e0$1@serwer.infinity.net.pl> napisał(a):

> Skoro taka madra, niech przysle swoje zdjecie. Ocenimy jaka z niej
> buraczara.

Skoro używasz buraczarskiego programu, to i w okularach nie zobaczysz :-)

Kaja

22. Data: 2004-01-31 23:48:06

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-02-01 11:23:39

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Ci zależy, żeby było dłużej i jeszcze dokładniej, to pojedź do
gabinetu
> tego lekarza. W kolejce nie będziesz czekała, bo pacjentów prawdopodobnie
> mało i dlatego jest czas na długie pisanie i reklamowanie się.

Bardziej rzeczowe posty casusa lepiej szukac w archiwum google pod adresem
"c...@r...pl". Chelseyem lepiej sobie glowy nie zawracac bo glownie odsyla
do archiwum albo pisze ze nie bedzie 600 stron cytowal.
Nie powiem zeby mu zalezalo na reklamowaniu sie na grupie, mysle ze jest
wrecz odwrotnie. Jakos do tej pory nie ujawnil swojej strony co mu sie
skrzetnie udawalo.
na trop naprowadzil mnie post w archiwum free.pl.rzeszow o znalezionych
okularach w autobusie - casus pisal o karteczce z Warzywnej. Pare klikniec
google i wyszlo ze zarowno w poradni na Warzywnej jak i prywatnie praktykuje
Klaudiusz G.
Najechanie myszka na stat ujawnilo dobitnie ze to nasz Chelsey :).
Jakby tego bylo malo to domena www.okulistyka.com tez do niego nalezy.
Miejmy nadzieje ze sie nie zniecheci i rozszerzy swoja strone o dzial
merytoryczny i porady czego mu bardzo zycze.

24. Data: 2004-02-01 14:27:42

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jakims dziwnym trafem adres jego strony do tej pory nie wyplynal
na forum
> jak obserwuje archiwum, albo google dostalo amnezji.

nie spotkalem sie nigdzie z obowiazkiem reklamowania wlasnej strony...
ale moze cos przeoczylem... moze potrzebna mi porada okulistyczna? ;P

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

25. Data: 2004-02-01 14:34:37

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi osobiscie postepowanie obu panow nie podoba sie. Casus wpada w
> samouwielbienie jak to okreslil mosley godne inkwizytora niz
lekarza. Faktem
> jest ze jego posty staly sie bardzo krotkie a czytajac goglowe
archiwum wiecej
> dowidzialem sie od Roberta niz od Casus'a. Rozumiem ze lakonicznosc
jest
> spowodowana brakiem czasu. Jednak na bicie piany czasu mu nie
brakuje.

wydawalo mi sie, ze mamy demokracje... i kazdy moze pisac na liste,
albo i nie pisac...
nie slyszalem o obowiazku odpowiadania na posty na ktore nia ma sie
ochoty odpowiedziec, ani o obowiazku doglebnego wyczerpywania
tematu... kazdy pisze i odpowiadan na te posty na ktore chce i tak jak
chce... a jesli czyjes wypowiedzi nie wydaja Ci sie warte czytania to
wlacz sobie filtr na niego i po klopocie...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

26. Data: 2004-02-01 17:02:38

Temat: Re: casus zdemaskowany - odpowiedz casusa
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bylo mnie przez 2 dni ( sorry, pozwolilem sobie pojechac na szkolenie,
czy tez jak to sie ladnie nazywa podnoszenie kwalifikacji zawodowych ), wiec
trudno mi bylo zajac stanowisko co do faktu demaskowania:-))).
Trudno zajmowac stanowisko w stosunku do wlasnej osoby, gdyz nigdy nie
bedzie ono obiektywne. Ale w skrocie i konkretnie:
1. Smieszy mnie pojecie: zdemaskowanie - ale to swiadczy tylko i wylacznie o
autorze- J. Bondzie
2. Na liscie jestem pod nickiem : casus i nie zamierzam go zmieniac, ani
uzupelniac o dodatkowe informacje
3. Te osoby, ktore napisaly do mnie na priv moga poswiadczyc, ze
podpisywalem sie z imienia i nazwiska, podajac rowniez zarowno miejscowosc
jak i adres strony - kto inteligentniejszy mogl, poznajac moje dane, wejsc
na strone Okregowej Izby Lekarskiej, gdzie mozna zweryfikowac moje
kwalifikacje, jezeli nie wierzyl w to, co jest na stronie
4. Strona jest w trakcie aktualizacji - zupelnie nowa - i na zyczenie bedzie
rowniez poszerzona o kwestia merytoryczne - potwierdzam jej adres:
www.okulistyka.com ( domena wykupiona ), www.okulistyka.prv.pl - ustawiona
na Polboxie. Rowniez adres internetowy na stronie jest moim adresem
sluzbowym: k...@p...onet.pl. Jest jeszcze pare - mozna pogrzebac w
sieci i znalezc ( tylko po co? ) - wszystkie z odpow. danymi
niefalszowanymi.
5. Nie widzialem potrzeby na liscie pl.sci.medycyna podpisywac sie pelnymi
danymi, aby nie zostac posadzony o reklame wlasna - wtedy wlasnie oskarzenia
padalyby po kazdym moim stwierdzeniu: masz isc do okulisty - i traktowane
bylyby jako zacheta do odwiedzenia wlasnie mnie - tego chcialem uniknac,
gdyz to co tu robie to przyjemnosc a nie obowiazek, czy tez "lapanie"
pacjentow.
6. Jak widac przyjemnosc robi sie coraz mniejsza i powaznie zastanawiam sie
nad rezygnacja z tej przyjemnosci - z prostego powodu - faktycznie czasu
coraz mniej ( w trakcie doktoratu, chociaz i buraki to robia czasami ),
drugim powodem jest to, ze czlowiek traci przyjemnosc wtedy, kiedy jest ona
zmacona i niemile widziana.
7. Trudno 100x pisac to samo, mozna tylko zalowac, ze doradzenie
zagladniecia do archiwum bywa traktowane jako odpuszczanie tematu.
8. Prawda jest, ze walka z idiotycznymi radami osob o obnizonej inteligencji
lub totalnie nie znajacymi sie na rzeczy ale doradzajacymi jest walka z
wiatrakami i moze lepiej nie czytac i nie martwic sie, ze komus to moze
powaznie zaszkodzic i spowodowac nie daj Boze powazne jego uszczerbki - w
koncu co oczy nie widza......
9. Co do poziomu wypowiedzi Kaji - zdania na Jej temat nie zmienilem, zna go
dobrze i go po ostatniej wypowiedzi nie pewno nie zmienie, sorry Kaja - nie
ten poziom...przykro mi bardzo, ale dla mnie jestes EOT.
10. Autorowi demaskacji wogole sie dziwie czym sie pochwalil....przeciez to
co odkryl to zadna tajemnica nie byla.
11. Dziekuje Tym, ktorzy napisali o mnie cieple slowa - to zawsze jest
pomocne w pracy lekarza.
12. Piotrze K. - nie zawracaj sobie glowy, szkoda czasu.
13. nie lubie trzynastek
14. temat dla mnie EOT
15. Przypominam, ze jest to lista pl.sci.medycyna, wiec proponuje zajac sie
sprawami medycznymi a nie personalnymi.

casus

PS:
lek. med. Klaudiusz Gerke
spec. ch. oczu
Rzeszow
www.okulistyka.com
e-mail: k...@p...onet.pl
GG: 580250
Tlen: c...@o...pl, nick: KG

27. Data: 2004-02-01 17:38:37

Od: "arTii" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

casus wrote:

> 2. Na liscie jestem pod nickiem : casus i nie zamierzam go zmieniac,

wcale mnie to nie dziwi :-)

> ani uzupelniac o dodatkowe informacje

A czasami przydałoby się, choćby miejscowośc dopisać, gdyż coniektórzy
nie skojarzyli wcześniej żeś od nas :-) (free.pl.rzeszow pozdrawia)

> 4. Strona jest w trakcie aktualizacji - zupelnie nowa - i na zyczenie
> bedzie rowniez poszerzona o kwestia merytoryczne - potwierdzam jej

Właśnie miałem Ci to na priv-a zasugerować.

> 11. Dziekuje Tym, ktorzy napisali o mnie cieple slowa - to zawsze jest
> pomocne w pracy lekarza.

mogę jedynie powiedzieć, że u Rzeszowskich optyków, masz wysokie notowania
:-)
co stwierdziłem wczoraj będąc z dziećmi w poszukiwaniu okularów.

--
____________ artii(at)abc-service(dot)com(dot)pl -+- GG #14211
_ _ | . . ---+++ http://www.abc-service.com.pl +++---

28. Data: 2004-02-01 18:26:44

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czasami przydałoby się, choćby miejscowośc dopisać, gdyż coniektórzy
> nie skojarzyli wcześniej żeś od nas :-) (free.pl.rzeszow pozdrawia)

Dzieki ArTii, rowniez pozdrawiam:-)

casus

29. Data: 2004-02-01 19:00:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Feb 2004, Mosley Hicks wrote:

> Miejmy nadzieje ze sie nie zniecheci i rozszerzy swoja strone o dzial
> merytoryczny i porady czego mu bardzo zycze.

to juz lepiej brzmi, chociaz przyznam zanim ujawniles ta "sensacje"
moglbys zapytac o to (czy sobie zyczy) samego zainteresowanego.
Przeciez chyba kazdy ma prawo do prywatnosci?

P.

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

30. Data: 2004-02-01 19:03:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Feb 2004, WALDIM wrote:

> tematu... kazdy pisze i odpowiadan na te posty na ktore chce i tak jak
> chce... a jesli czyjes wypowiedzi nie wydaja Ci sie warte czytania to
> wlacz sobie filtr na niego i po klopocie...

Lekarze generalnie nie maja ani moralnego ani zawodowego obowiazku
odpowiadania na maile na tej grupie. Wielokrotnie na ten temat
byla mowa. Niestety jak widac niektorzy nie rozumieja tego
i wydaje im sie, ze istnieje jakis insytucjonalny przymus
z ktorego mialby wynikac obowiazek udzielania zawsze i wszedzie
wyczerpujacych odpowiedzi nawet na najglupsze pytania

[...]

informacja dla osob z chorobami wątroby i przewodu pokarmowego
Egzamin na medycynę
Egzamin na medycynę
Zapraszamy do współpracy
Nadwzrocznosc u 10m-ego dziecka