casus zdemaskowany [OT]

41. Data: 2004-02-02 00:03:51

Temat: Re: casus zdemaskowany - odpowiedz casusa
Od: "PAwel" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Casusie, na studiach zapewne uczyles sie, ze wiekszosc cech w
populacji ludzkiej rozklada sie zgodnie z krzywa gaussa;- sa zatem ludzie
madrzy, ale sa i glupi, sa zadowoleni z zycia i zrównowazeni, ale sa i
zakompleksieni i z problemami psychicznymi itp, itp.
Potraktuj zatem posty kai jako jeszcze jedno potwierdzenie poznanych na
studiach w/w teorii i pisuj na naszej grupie dalej.

42. Data: 2004-02-02 00:12:03

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Feb 2004 01:03:51 +0100, na pl.sci.medycyna, *PAwel*
<news:bvk41q$hda$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Potraktuj zatem posty kai jako jeszcze jedno potwierdzenie poznanych na
> studiach w/w teorii i pisuj na naszej grupie dalej.

Tak, tak pisz jeszcze więcej, bo informatyk PAweł coraz bardziej ślepnie
przy klepaniu w klawiaturę, nie jest ubezpieczony i na pójście do lekarza
go nie stać. Internet to dla niego pierwsza i ostatnia deska ratunku-
szczególnie Twojego.

--
Kaja

43. Data: 2004-02-02 00:43:45

Temat: Re: casus zdemaskowany [OT]
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Feb 2004 01:40:38 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, *Robert Pyzel*
<news:bvkcvs.3vvhlg3.1@to.robota.cypla.jest> napisał(a):

> Mnie też kiedyś zdemaskowała :-)

Przecież to nie ja zdemaskowałam casusa. Nawet mi to w głowie nie było.
Myślisz, że ja nie mam nic innego do roboty, tylko za ludźmi po grupach
ganiać i wszędzie ich szukać...szczególnie jak znaczą dla mnie tyle co
zeszłoroczny śnieg? Szczególnie jak nie znam tych ludzi osobiście i są dla
mnie tylko stworami virtualnymi? ;-)

Kaja

44. Data: 2004-02-02 00:44:45

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Feb 2004 01:40:38 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, *Robert Pyzel*
<news:bvkcvs.3vvhlg3.1@to.robota.cypla.jest> napisał(a):

> Cytat z nagrodzonego Zajdlem opowiadania CJD Niny Liedtke

Bardzo fajna babka. Szkoda, że na grupy dyskusyjne już nie pisze.

> Ja oceniam, Kaje kiedyś 2 lata w KFie trzymałem.
> Mnie też kiedyś zdemaskowała :-) Niezbyt się jej to udało,
> choć podpisuję się pełnymi danymi, no może bez drugiego imienia ;-)

Widocznie już mnie rozgrzeszyłeś, skoro czytasz ;-)
Pamiętaj, że na głupie, zaczepne pytania często daje się głupie odpowiedzi.

Kaja

45. Data: 2004-02-02 01:40:38

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bvk3id$a43$1@inews.gazeta.pl tako rzecze Mosley Hicks

> Osobiscie mam duzo sympatii do casusa za to co robi na grupie i
> chwala mu za to jednak uwazam ze nie powinien z pozycji klawiatury
> oceniac inteligencji i poziomu innych bo to dobrze o nim samym nie
> swiadczy.

Może, zerknij na ten fragment tekstu.
" "W sieci można udawać wszystko, z wyjątkiem tego, co się
naprawdę liczy. Nie możesz udawać inteligencji, poczucia humoru ani
błyskotliwości... złośliwości, przewrotności, ani całej reszty twojej
paskudnej, fascynującej osobowości"
Cytat z nagrodzonego Zajdlem opowiadania CJD Niny Liedtke
http://hell.pl/nina/carramba.htm

Ja oceniam, Kaje kiedyś 2 lata w KFie trzymałem.
Mnie też kiedyś zdemaskowała :-) Niezbyt się jej to udało,
choć podpisuję się pełnymi danymi, no może bez drugiego imienia ;-)

http://www.google.com/groups?selm=3CC1CEBE.A9C0671C%
40friend.pl&oe=UTF-8&output=gplain

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

46. Data: 2004-02-02 08:13:06

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak widać, niektóre cechy rozkładają się log-normalnie...
--
Krzysiek, EBP
Podniósł wydajność z jednego hektara

47. Data: 2004-02-02 08:13:09

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że nie powinieneś się przejmować zdemaskowaniem, wydaje mi się, że
całą dyskusję możesz uważać za przejaw popularności (mimo niesmacznego
ataku pani Kaji ale takie są koszta bycia postacią publiczną ;-)) .
Myślę, że nie powinieneś się zniechęcać - mam nadzieję, że jak się
obronisz, to wrócisz.
--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

48. Data: 2004-02-02 09:33:36

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:1wlekeaxmlzxt.dlg@unikatowy.adres.e-mail tako rzecze Kaja

> Widocznie już mnie rozgrzeszyłeś, skoro czytasz ;-)
Na te dwa lata, to wpadłaś do KF w początkach swej usenetowej
działalności. Kiedy pełna dobrych chęci, ale nie znając pewnych zasad,
walnełaś post wiekości 700KB z binarką na pl.regionalne.warszawa, w
trosce o mój modem i rach. telefoniczny Cię wirtualnie ubiłem.
To było baaardzo dawno.

49. Data: 2004-02-02 10:08:41

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Te osoby, ktore napisaly do mnie na priv moga poswiadczyc, ze
> podpisywalem sie z imienia i nazwiska, podajac rowniez zarowno miejscowosc

Chciałam potwierdzić że rewelacje Mosleya na temat osobowości casusa dla
wielu potrzebuącacyh nie są niczym nowym. Gdy miałam problemy dostałam od
niego pełne dane kontaktowe. Nikt nie może bezmyslnie przekreślać
bezinteresownej pomocy jaką ten wspaniały lekarz okazuje osobom, które
często na codzień muszą spotykać się z szarą twarzą publicznej medycyny.
Mimo wszystko wierzę że na emeryturę jeszcze dużo za wcześnie i jeszcze
wiele wirtualnych oczu zyska dzięki mądrym radom casusa
pozdr
agatka

50. Data: 2004-02-02 10:30:51

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Feb 2004 09:33:36 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, *Robert Pyzel*
<news:bvl8q5.3vvdahf.1@to.robota.cypla.jest> napisał(a):

> [...]
> walnełaś post wiekości 700KB z binarką na pl.regionalne.warszawa, w
> trosce o mój modem i rach. telefoniczny Cię wirtualnie ubiłem.

Dzięki. Miałeś rację. Fakt, że ja też miałam wtedy modem i koszty wysyłki
także poniosłam.

Kaja

informacja dla osob z chorobami wątroby i przewodu pokarmowego
Egzamin na medycynę
Egzamin na medycynę
Zapraszamy do współpracy
Nadwzrocznosc u 10m-ego dziecka