cdTree = latwy dostep do zbiorow :-)

1. Data: 2005-09-17 11:12:16

Temat: cdTree = latwy dostep do zbiorow :-)
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki, polecan z calego serca bezplatny program cdTrree, do
siciagniecia tu: http://www.download.com/cdTree/3000-2248_4-10235770.
html
Program tworzy spis plytek cd i tego co znajduje sie na kazdej z nich.
Mam go juz od ponad roku i nareszcie nie musze otwierac kadej z 70(!!)
plytek, zeby znalezc konkretny schemat.
Bawcie sie - dobrze
Grazyna

2. Data: 2005-09-17 18:02:50

Temat: Re: cdTree = latwy dostep do zbiorow :-)
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "grazyna" ...
> [...]
> Program tworzy spis plytek cd i tego co znajduje sie na kazdej z nich.
> Mam go juz od ponad roku i nareszcie nie musze otwierac kadej z 70(!!)

****

Grazynko, ozloce Cie.... :-)))
Co prawda juz kiedys dalas nam (chyba w CzS) ten link i ja nawet sciagnelam
i obejrzalam ten programik. ale jakos sie do niego nie przekonalam, albo
mialam za malo schematow hehehehehe ....
No a teraz to jak znalazl cos dla mnie!!! 70 plytek jeszcze co prawda nie
mam, tylko kilkanascie, ale przeciez to jasne ze to tylko kwestia czasu ...
Tylko cholercia, musze usiasc i porzadki zrobic w schematach , matkokochana,
kiedy ja to wszystko zrobie ....

--
Ania K :-)

****
moje fotki : http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

3. Data: 2005-09-18 12:29:15

Od: "wanda" <agrafka_4@ WYTNIJTOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana_Koli" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "grazyna" ...
html

Sciagnela, obejrzalam ale nie bardzo umiem sie nim poslugiwac,
Moze mi ktos pomoc, prosze bardzo :)

Wanda

4. Data: 2005-09-18 18:12:03

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wanda" <

> Sciagnela, obejrzalam ale nie bardzo umiem sie nim poslugiwac,
> Moze mi ktos pomoc, prosze bardzo :)
>
> Wanda ************

Ogolnie rzecz biorac, wkladasz plytke, klikasz CD potem Add. Kompik
indeksuje Twoja plytke i zapamietuje co na niej masz. A pozniej szukajac
czegos konkretnego nie musisz grzebac po wszystkich plytach tylko zagladasz
sobie do indeksu i patrzysz na ktorej plycie to cos masz ...

--
Ania K :-)

****
moje fotki : http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos