cebulki identyfikacja

1. Data: 2012-10-10 18:34:39

Temat: cebulki identyfikacja
Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma wykopała na swojej, nowo pozyskanej, działce takie
oto cebule
https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/C
ebulki_Teresy
Czy to mogą być cebule Zimowitów czy coś innego?

Krycha.

2. Data: 2012-10-11 21:55:15

Temat: Re: cebulki identyfikacja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 20:34:39 +0200, Krycha_net napisał(a):

> [...]
> https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/C
ebulki_Teresy
> Czy to mogą być cebule Zimowitów czy coś innego?

Dobrze byłoby pokazać je w towarzystwie jakiegoś przedmiotu porównawczego
(moneta, zapałki) - trudno ocenić wielkość tych cebulek.
(by XL)

3. Data: 2012-10-12 16:49:16

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-11 23:55, Ikselka pisze:

ebulki_Teresy

> Dobrze byłoby pokazać je w towarzystwie jakiegoś przedmiotu porównawczego
> (moneta, zapałki) - trudno ocenić wielkość tych cebulek.

Wywiozłam je już na działkę.
Ta większa miała ok. 5 cm długości.
Krycha.

4. Data: 2012-10-12 22:35:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 18:49:16 +0200, Krycha_net napisał(a):

ebulki_Teresy

> Wywiozłam je już na działkę.
> Ta większa miała ok. 5 cm długości.
> Krycha.

Mogą byc zimowity.
(by XL)

5. Data: 2012-10-12 23:21:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Oct 2012 00:35:02 +0200, Ikselka napisał(a):

ebulki_Teresy

> Mogą byc zimowity.

...tyle że jakies opóźnione w rozwoju, ponieważ (chyba) mają pędy zawinięte
w stronę piętki, więc tak jakby cebulki były wsadzone "do góry nogami" i
dlatego pędy nie wylazły z ziemi na czas?
(by XL)

6. Data: 2012-10-13 08:18:02

Od: "Fazi" <F...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...tyle że jakies opóźnione w rozwoju, ponieważ (chyba) mają pędy
> zawinięte w stronę piętki, więc tak jakby cebulki były wsadzone "do góry
> nogami" i dlatego pędy nie wylazły z ziemi na czas?

prawy dolny róg ryciny
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/C
olchicum_autumnale_-_K%C3%B6hler%E2%80%93s_Medizinal
-Pflanzen-044.jpg

7. Data: 2012-10-13 19:25:17

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-13 01:21, Ikselka pisze:
(...)

> ...tyle że jakies opóźnione w rozwoju, ponieważ (chyba) mają pędy zawinięte
> w stronę piętki, więc tak jakby cebulki były wsadzone "do góry nogami" i
> dlatego pędy nie wylazły z ziemi na czas?

Wszystko możliwe. Dziękuję.
Krycha.

Ładne co?
Co to za gatunek jabłek?
Pamiętacie jak nastawiałem wino z Jabłek?
Czym wyplenić chwasty na grobie?
pszczoły - zwyczaje to co wiemy i to czego nie wiemy