cebulki wiosną

11. Data: 2005-03-14 15:57:16

Temat: Re: cebulki wiosną
Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oooo !!!
> To już wiem czemu nie zakwitła mi wiosną, nie wiedziałam że trzeba wykopać
> ją na zimę ...
>
> hi hi hi
>
> Serdecznie Miłka

Wiem, że niktórzy z moich znajomych wcale jej nie wykopują i nie wymarza,
ale zdaje się, że dobrze okrywają (Polska centralna).

Pozdrawiam Violetta

12. Data: 2005-03-14 16:54:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@g...szczecin.pl> wrote:

> W temacie dodam , ze mam i jestem zadowolona z kwiatków Ornithogalum
> arabicum

Jakby Ci za dużo cebul urosło, to się uśmiechnę :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz inżyniera upił gin w sztok,
Więc zwalił się jak kłoda w rynsztok,

13. Data: 2005-03-14 19:23:41

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Mar 2005 10:56:36 +0100, Edyta Szajnóg napisał(a):

> Czy są jakieś rośliny cebulowe, które mogę posadzić wiosną?

Kilkakrotnie sadziłam wiosną lilie azjatyckie, bez problemu się zadomowiły
i kwitły tego samego roku.
I zeszłego roku wbrew sztuce ogrodniczej posadziłam w maju lilium
candidum, kobieta na targu sprzedawała za grosze, grzech było nie nabyć:)

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2005-03-14 20:52:28

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-14 10:56, Użytkownik Edyta Szajnóg napisał :

> Czy są jakieś rośliny cebulowe, które mogę posadzić wiosną?

http://www.ogrodowy.republika.pl/pliki/cebulki.html
pozdrawiam, Barbara

15. Data: 2005-03-14 21:07:29

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-14 16:13, Użytkownik Miłka napisał :

> Oooo !!!
> To już wiem czemu nie zakwitła mi wiosną, nie wiedziałam że trzeba wykopać
> ją na zimę ...

No, niekoniecznie. Najpierw wykopywalam wszystkie. Pozniej czesc, bo
mialam za duzo a na wiosne i tak kwitly te wykopywane i te pozostawione
na pastwe mrozu. No to przed poprzednia zima nie wykopalam. C.d.?
Kupilam teraz nowe. Mieli mix , kupilam 3 szt i sama sobie pomieszam! :-)
pozdrawiam, Barbara

16. Data: 2005-03-14 22:54:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
> [...]

na pastwe mrozu. No to przed poprzednia zima nie wykopalam. C.d.?
Kupilam teraz nowe. Mieli mix , kupilam 3 szt i sama sobie pomieszam! :-)

Krokosmie bywają rozmaite...starsze odmiany przeżywają często, nowe
rzadziej:-)

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2005-03-14 23:32:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Violetta" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

| ja od siebie dodam jeszcze krokosmie

Oxalisów nikt nie wymienił:-D Poza tym wprawdzie nie cebulowe, ale możesz
posadzić komelinę bulwiastą;-)

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2005-03-15 07:57:55

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki, nie zdawałam sobie sprawy że tyle tego jest. Jeden minus to
że trzeba je wykopywać przed zimą.

Edyta

Dnia 2005-03-14 10:56, Użytkownik Edyta Szajnóg napisał :

> Czy są jakieś rośliny cebulowe, które mogę posadzić wiosną?

http://www.ogrodowy.republika.pl/pliki/cebulki.html
pozdrawiam, Barbara

Szczepienie - zrazy
podlewanie trawy