Re: cena 1m3 podgrzania wody

Date: Sun, 02 May 2004 19:57:19 +0200
From: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: cena 1m3 podgrzania wody

Dnia 02.05.2004 15:10, Użytkownik mariusz napisał :
> pytanie do grupowiczow, ktorym ciepla woda grzeje sie we wlasnej kotlowni
> opalanej gazem ([...], a w lecie tylko cwu)

> jaka placicie cene za podgrzanie 1m3 wody?

> pytam, bo place 32,- zl i cosik drogo mi to wychodzi :(

To ja Ci napiszę trochę inaczej - grzeję wodę przepływowym ogrzewaczem
wody (tzw. junkersem) - dwumiesięczne rachunki za gaz (przy miesięcznym
zużyciu całej wody na poziomie 3,5 m3 - z tego zakładam, że >50% to
ciepła) płacę to ok. 35 zł. Do tego trzeba by doliczyć koszt wody i
ścieków ok. 6 zł m3.

Tylko, że u mnie gaz się pali gdy potrzebuję ciepłej wody (no dobra,
trochę później - swoje muszę odstać zanim ciepła doleci) a czy u Ciebie
woda nie jest dodatkowo podgrzewana w układzie cyrkulacyjnym budynku ?

Kotłownia jest tylko Twoja czy "kotłownia blokowa" ?

Myślę, że płacisz sporo :-(

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński