ceny muliny jestem w szoku- drozyzna!!! [gdansk]

1. Data: 2004-12-06 12:14:39

Temat: ceny muliny jestem w szoku- drozyzna!!! [gdansk]
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Robotki:)
Ja nieco w szoku jestem cenami mulin w Gdansku w jednej z pasmenterii...
Musialam tam kupic, bo potrzebna mi byla na gwalt, a ze chora jestem to po
drodze od lekarza mialam ta jedyna pasmanterie i tam zakupilam mulinke DMC
po 2,50!!! To jeszcze nic, ale metalizowana, ta co w necie kosztuje okolo
4,50 tam kosztowala ponad 10 zlotych.
przegiecie!
Zbulwersowany zakatarzony MadziaK

1. Data: 2004-12-06 12:40:29

Temat: Re: ceny muliny jestem w szoku- drozyzna!!! [gdansk]
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakupilam mulinke DMC po 2,50!!!

> Zbulwersowany zakatarzony MadziaK

DMC 2,50? To nie jest rekord. W warszawskiej pasmanterii Bocian 2,50
kosztyje Anchor, a DMC chyba 3 z czymś, ale nie jestem pewna.
Drogo jest, niestety :(

--
Dziunia Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-12-06 13:12:34

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po 2,50!!! To jeszcze nic, ale metalizowana, ta co w necie kosztuje okolo

W Gdańsku za halą mają mulinę DMC po 2,30.

tes [Gdańsk]

1. Data: 2004-12-06 14:27:35

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes" <t...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> W Gdańsku za halą mają mulinę DMC po 2,30.

A w którym dokładnie miejscu, bo nie kojarzę tam pasmanterii?
Dzięki.

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2004-12-06 14:27:47

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> przegiecie!

Poproszę dokładne namiary, żeby tam nie trafić :)

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2004-12-06 14:37:43

Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproszę dokładne namiary, żeby tam nie trafić :)
>
> Pozdrawiam
> Ola

W tak zwanym "Kwadracie" - chyba ulica Krzywoustego, na Przymorzu (kolo
papierniczego "Kleks"), jest tam tez sklep z firanami.
MadziaK

1. Data: 2004-12-06 15:21:57

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tes" <t...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> A w którym dokładnie miejscu, bo nie kojarzę tam pasmanterii?
> [...]

Za halą i rynkiem jest taki sklep ogrodniczo-pasmanteryjny i tam właśnie
mają mulinę DMC po 2,30, ale samemu nie można wybierać tylko pani podaje, bo
stojak mają gdzieś za ladami.

tes

1. Data: 2004-12-07 06:35:55

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes" <t...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MadziaK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
DMC

Ceny mulin w Kwidzynie są podobne DMC 2,50 Ariadna 1,20 , Metalizowana 5,00
a w innym sklepie 4,50 (pewnie ze starych zapasów). Cóż drogie to nasze
hobby.
Dziunia- Kwidzyn

warkocze-wzory[druty]
xxx mulina