cenzura w ceneo?

21. Data: 2006-12-23 22:06:54

Temat: Re: cenzura w ceneo?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@i...fm> napisal(a):

> OK. W takim razie uważasz, że taka czy inna opłata,
> jak by nie było - za reklamę - nie jest summa summarum wliczana w cenę
> dla klienta ?

Uważam, ale jednocześnie sądzę, że w cenę u każdego sprzedawcy i tak jest
wliczona jakaś cena promocji, marketingu i reklamy. Bo sprzedawcy, którzy
nie inwestują w promocję, znikają z rynku mimo niższych o tę kwotę cen. Tak
po prostu funkcjonuje rynek. Sprzedawca, u którego w cenę wliczone
jest ceneo, niekoniecznie musi być droższy od sprzedawcy, u którego w
cenę wliczone jest allegro, pozycjonowanie lub google adwords. Za to
sprzedawca, który nie wlicza w cenę żadnych kosztów reklamy i
marketingu, bo ich nie ponosi, upada wkrótce z braku zbytu i tyle po
tych niższych cenach ma.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

22. Data: 2006-12-23 22:25:04

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

J_K_K napisał(a):
> Akurat pracuję w szeroko rozumianej produkcji / handlu,
> więc ani Ty, ani poprzednik nie musicie mi tego tłumaczyć
> (jak i tego, że "cena to nie wszystko" ;-)

> Sugeruję przeczytanie "wątku od początku"

czytalem... ale chyba sie pogubilem kto co pisal :)

Sierp

23. Data: 2006-12-23 22:50:01

Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Ja natomiast jestem zadowolony z ich uslug. Kupowalem niedawno duza
lodowke i pralko-suszarke. Zwiedzilem okolo 20 sklepow w moim rejonie i
zamowienie przez net po uwzglednieniu kosztow transportu na tych dwoch
rzeczach wyszlo mnie 900zl mniej niz tu na miejscu (Zgorzelec).
Oczywiscie sprawdzilem tez ceny na innych "porownywarkach", by nie
okazalo sie,ze Ceneo nie jest obiektywne:)
Zdaje sobie tez sprawe,ze musza oni jakos na siebie zarabiac - a
wiadomo,ze kupiec swiadomy, to taki, ktory zaczyna zakupy od porownania
cen w kilku miejscach - w przypadku moich zamowien oczekiwania zostaly
spelnione - oszczedzilem sporo pieniazkow, towar zostal dostarczony na
czas, byl zgodny z opisem i dziala bezproblemowo.
Komentarza nie wystawialem, wiec ciezko mi zabierac glos w kwestii
moderowania negatywnych wypowiedzi. Na pewno jest jakis admin, ktory
usuwa niektore wpisy, bo przeciez to dla firmy zaden interes, gdy na
stronach ktos ja ostro krytykuje. Ze strony klienta, to zle, bo wie
tylko o tych dobrych stronach, choc pewnie wiekszosc z nas na miejscu
admina by robila dokladnie to samo, tym bardziej,ze pewnie przeklada sie
to tez na ilosc klientow i zarabiane pieniazki.
Mysle,ze powinienes mimo wszystko probowac kontaktowac sie ze sklepem i
opisac swoje przygody z reklamowanym przez nich sklepem.
Pozdrawiam
Piotrek

24. Data: 2006-12-24 10:59:28

Od: "Adam Sikora" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ar" <a...@j...pu> napisał w wiadomości
> witam
> Chciałem kupić zmywarkę w MF Electronics - złożyłem zamówienie 15
> grudnia i do dziś nikt ze sklepu nie raczył się ze mną skontaktować.
> Ponieważ znalazłem ten sklep przez ceneo.pl wysłałem dwa negatywne
> komentarze o sklepie MFE, ale żaden nie ukazał się - natomiast pozytywne
> ukazują się na bieżąco.
> Pytanie co wart serwis który w zamian za opłaty sklepów publikuje tylko
> "dobre" opinie?
> Wszak wybierając sklep kierujemy się też komentarzami...
> Pozdr i Wesołych Świąt

Ja tez wystawialem jednemu ze sklepow negatywny komentarz. Nie pojawil sie
na karcie.

25. Data: 2006-12-24 13:48:17

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...spośród sklepów, o których wiesz. I o to tu chodzi. :) Znasz X
> sklepów, przegapiasz Y tysięcy innych. Spośród tych Y tysięcy tylko
> procent przetrwa najbliższy rok. Pojawianie się w ceneo czy
> skąpcu służy temu, żeby ktoś do tego sklepu trafił. Sklep, w którym
> nikt nic nie kupuje mimo niskich cen - nie ma sensu.

mylisz sie, sam prowadze sklep - nie reklamuje sie w żadnych porównywarkach a na
brak klientów nie narzekam
mój sklep jest dość specjalistyczny i znany w branży - cen nie mam najniższych
ale mam rewelacyjną dostępność towarów - to co u innych jest na zamówienie u
mnie jest od ręki - i tym wygrywam - bo często klient woli zapłacić 200 zł
więcej i mieć towar na już niż czekać 2 tygodnie i tracić w tym czasie na
zleceniach, które mógłby wykonać

26. Data: 2006-12-24 14:02:25

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...pl> napisal(a):
> Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
>
> mylisz sie, sam prowadze sklep - nie reklamuje sie w żadnych porównywarkach a na
> brak klientów nie narzekam

Ja też, ale uprasza się o przeczytanie całego mojego postu.

27. Data: 2006-12-29 16:57:54

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ar napisał(a):
> Pytanie co wart serwis który w zamian za opłaty sklepów publikuje tylko
> "dobre" opinie?
> Wszak wybierając sklep kierujemy się też komentarzami...

pytanie szybkie - podales poprawny adres e-mail, i aktywowales komentarz?

Sierp

28. Data: 2007-01-03 12:32:14

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message

> Użytkownik "Ar" <a...@j...pu> napisał w wiadomości

> I to, jak dla mnie, jest "gwóźdź do trumny"
> dla ww. serwisu.
>
> Czy ktoś jeszcze ma podobne (negatywne) doświadczenia
> z innymi ?

Moge to samo napisac o serwisie Skapiec (Skąpiec).
Moja negatywna opinia na temat jednego ze sklepów
(gdzie cena byla ok dopoki nie chcialem faktury, przy pytaniu
o fakture cena wzrosla o VAT - troche dziwne....)
zostala wyslana. Opinia ta pojawila sie natychmiast, po czym
po jednym dniu zostala usunieta. Cenzura wiec dziala....

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

święta
zarysowany kibelek