OT: chamska reklama Trilegelu - ważne

1. Data: 2002-11-22 20:24:07

Temat: OT: chamska reklama Trilegelu - ważne
Od: "scoruP" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2002-11-22 22:48:53

Temat: Re: chamska reklama Trilegelu - ważne
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozorom jest to dla mnei wazne,
> bo wybuchla o nia awantura rodzinna.
>
> jesli widzieliscie takie dziadostwo
> to dajcie znac, ze to reklama.
>
> z góry dzięki!
> scoruP
>
> Sorki za OT.

jeszcze nie....
ale sam wysylalem jakas kartke scheringa...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-22 23:38:21

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te poje.. zaczęli uszczęsliwiać nas tym g.... w nadziei, że ....sam nie wiem
co. Przyznam, że mieli kretyński pomysł i jedyne co osiągnęli to mnie
wkurzyli.

4. Data: 2002-11-23 00:09:58

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo" <t...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Te poje.. zaczęli uszczęsliwiać nas tym g.... w nadziei, że ....sam nie
wiem
> co. Przyznam, że mieli kretyński pomysł i jedyne co osiągnęli to mnie
> wkurzyli.

Nie denerwuj się misiu;)
Mnie z kolei rozbawiło to bardzo;)

Hihihi - pozdrowienia z Tunezji z pieczątką z Warszawy:)

5. Data: 2002-11-23 15:26:04

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in

> wiem
> Nie denerwuj się misiu;)
> Mnie z kolei rozbawiło to bardzo;)
> Hihihi - pozdrowienia z Tunezji z pieczątką z Warszawy:)

uhm... o czym wy mówicie ? bo ja nie w temacie :)

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

6. Data: 2002-11-23 19:41:17

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in

> uhm... o czym wy mówicie ? bo ja nie w temacie :)

Eeeee, takie bzdurki;)
Kartka z panienką rozwaloną na plaży pod palemką, a z tyłu tekst w stylu
(nie cytuję, bo kartka już w śmieciach):

Serdecznie pozdrawiam Pana Doktora z wakacji w Tunezji!
Jest super blebleble, a to wszystko dzięki Panu Doktorowi, bo przepisał mi
te nadzwyczajne pigułki tralalala, te trójkolorowe, no i dzięki temu spędzam
fantastyczne wakacje z moim chłopakiem i jest bomba lalalala. Jeszcze raz
serdecznie Pana Doktora pozdrawiam - Jola. Pozdrowienia od mojego chłopaka
Józka.

Koniec tekstu. Dodam, że kartka wygląda na odręcznie pisaną (pewnie
bezrobotnych zatrudnili do wypisywania tych bzdur).
Znaczek niestety polski, pieczątka też, buuuuuuuuuuuuu:((

Swoją drogą, co też ludziom do głowy nie przyjdzie....

[aspiryna] Przedawkowanie
Ginekolog z Lublina
Provera a antykoncepcja
LEP - info dla zainteresowanych.