Re: chce miec dziecko cd :)

From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
Subject: Re: chce miec dziecko cd :)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Fri, 20 Dec 2002 21:47:18 +0100

Fri, 20 Dec 2002 19:48:56 +0100,"melaine"
<m...@w...poczta.onet.pl>,melaine <atvouh$n0q$1@news.gazeta.pl>
napisał/a:

> No to witam w klubie, jest nas juz tyle...hmm...
> to moze nie jest tak źle? ;) zróbmy listę heh...
> a co z tym zachodem słońca? ;-))))))))) 8-)

A ja właśnie niedawno(parę dni przed Świętem Zmarłych) byłam na
pogrzebie swojej siostry ciotecznej-lekarki (47 lat).
Umarła nagle..W szpitalu już nie zdążyli jej uratować.
Z pierwszym mężem(bardzo inteligentny i dobry chłopak,po studiach)kiedyś
się rozwiodła,bo zakochała się w przystojniejszym facecie- kierowcy z
"Ursusa",który odwoził ją często po pracy do domu.Oczywiście pobrali
się,potem ona urodziła dziecko.
Tak się złożyło,że w obecnych latach jej mąż nie miał pracy,a ona sama
zasuwała na trzech etatach( w tym także w pogotowiu).
Na pogrzebie jej pierwszy mąż bardzo płakał,drugi wcale (ale może już
się wypłakał i nie mógł).

Kaja