chcialabym nauczyc sie robic szydelkiem:)

1. Data: 2006-03-26 18:42:24

Temat: chcialabym nauczyc sie robic szydelkiem:)
Od: "natalka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich,ktorzy maja pasje
ja zakochalam sie w tych wszystkich cudownych rzeczach robionych szydelkiem,ale
niestety nigdy nie mialam z tym kontaktu! chcialam poprosic czy moglibyscie
(moglybyscie) mi przeslac jakies linki z nauka robienia szydelkiem...
jeszcze jeden maly drobiazg! zakochalam sie w tych malutkich slonikach i
misiach,ale opis ich robienia jest po angielsku... czy jest ktos kto moglby mi
pomoc to rozszyfrowac??? jestem tak zawzieta,ze jak tylko poznam podstawy
robienia szydelkiem musze zrobic sobie takie maskotki
pozdrawiam i z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc

2. Data: 2006-03-26 19:45:02

Temat: Re: chcialabym nauczyc sie robic szydelkiem:)
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robienia szydelkiem musze zrobic sobie takie maskotki
> pozdrawiam i z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc

Witaj.
Osobiście do nauki dla początkującej, bardzo polecam to forum
www.maranta.livenet.pl
Sama nie jestem "biegła" w szydełkowaniu i czesto tam zagladam.
Pozdrawiam
IW

3. Data: 2006-03-27 08:44:43

Od: "Ewa C" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.maranta.livenet.pl
> Sama nie jestem "biegła" w szydełkowaniu i czesto tam zagladam.
Czy ten adres napewno est dobry . Bo mnie nie chce się otworzyć ?

4. Data: 2006-03-27 12:36:07

Od: Baśka <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa C napisał(a):

Czy ten adres napewno est dobry . Bo mnie nie chce się otworzyć ?

U mnie też się nie otwiera :((
Barbara

5. Data: 2006-03-27 12:59:49

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-03-2006 o 14:36:07 Baśka <b...@w...pl> napisał:

> www.maranta.livenet.pl

Adres jest dobry tylko został przekroczony limit jeśli chodzi o ruch na
stronce... Ot niestety ograniczenie serwera. Trzeba będzie zaczekać... :)

Małe kurki na szydełku
kurczaczek - moze macie wzor?
York -nietypowe pytanie
Kaktusy - WANTED :)