chciałam się pochwalić xxx zakładki

1. Data: 2005-11-15 20:49:35

Temat: chciałam się pochwalić xxx zakładki
Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, nie mogłam się oprzeć, żeby się nie pochwalić. Zrobiłam dla
brata prezent. mam nadzieję, że mu się spodobają. Bo mi podobają się
strasznie ;)
http://republika.pl/bluaga/zakladki.jpg
Pozdrawiam,
BlueAga

2. Data: 2005-11-15 21:07:06

Temat: Re: chciałam się pochwalić xxx zakładki
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są super, byłby głupi, gdyby mu sie nie podobały:)))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

3. Data: 2005-11-15 21:18:57

Od: "zachwycona gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchajcie, nie mogłam się oprzeć, żeby się nie pochwalić. Zrobiłam dla
> brata prezent. mam nadzieję, że mu się spodobają. Bo mi podobają się
> [...]
===================================== są superowe, gratuluję staranności
wykonania

4. Data: 2005-11-16 07:25:47

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"BlueAga" <b...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Słuchajcie, nie mogłam się oprzeć, żeby się nie pochwalić. Zrobiłam dla
> brata prezent. mam nadzieję, że mu się spodobają. Bo mi podobają się
> [...]

Jesli mu sie nie spodobaja, to chetnie zmienie plec, dogadam sie z Twoimi
rodzicami i moze mnie zaadoptuja, wiec wtedy bedziesz miala brata, ktoremu
zakladki beda sie strasznie podobac ;)

Monika

5. Data: 2005-11-16 08:14:01

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe, Monika!
Dobre!!!
Pozdrawiam, BlueAga

6. Data: 2005-11-16 08:23:26

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacyjne! Po prostu piękne! Dech mi zaparło :)
Pozdróvki
Aga

7. Data: 2005-11-16 09:23:28

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa naprawde sliczne, powiedz mi prosze, jak wygladaja od tylu, czy
przyklejalas np fizeline ? Ja robie na plastikowej kanwie aniolki i
zastanawiam sie czy nie wymyslec innego sposobu wykonczenia tylu- nie
lubie jak widac tyl robotki, chyba, ze sa to reczniki, to tyl musi byc
tak samo elegancki, jak przod, ale to inny temat :)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

8. Data: 2005-11-16 12:55:33

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik IlonaW napisał:
> [...]
> lubie jak widac tyl robotki, chyba, ze sa to reczniki, to tyl musi byc
> tak samo elegancki, jak przod, ale to inny temat :)

wlasnie,jak sie robi elegancki tyl?
ja nie potrafie tak:(
jest moze jakis link ku temu?
kasias

9. Data: 2005-11-16 13:14:53

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do tyłu zakładek...
Są podklejone papierem wizytówkowym ;) Mam klej, który nie brudzi, po
wyschnięciu jest przezroczysty i elastyczny.
Doczytałam, że jest to klej introligatroski.
Mam nadzieję, że będzie trzymał
Pozdrawiam,
BlueAga

10. Data: 2005-11-16 20:28:05

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BlueAga napisał(a):
> [...]
> wyschnięciu jest przezroczysty i elastyczny.
> Doczytałam, że jest to klej introligatroski.

Gdzie go kupiłaś?? Szukałam takiego do ksiąg, które robiłam i wszędzie
proponowali mi tylko wikol (no, może poza jednym sklepem, gdzie
usłyszałam, że mogę sobie kupić 5-litrowe opakowanie)...

--
Pozdrówki,
Aneczka

pomocy potrzebuję