chcialam zareklamowac nowy sklepik

1. Data: 2004-06-23 12:53:39

Temat: chcialam zareklamowac nowy sklepik
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietacie jakis czas temu niejaki Roman wysylal na nasze konta informacje o
swojej stronie i prosbe o opienie na jej temat.
Obejrzalam i odpisalam ze mi sie podoba a jesli bedzie mial kanwe na metry
dosc zadka i cieniowana snehurke to zostane stala klientka.
Co sie okazalo?
W tym sklepie znajduje sie wszystko czego potrzebuje!
Kanwa, owszem, Panama w stu kolorach swiata po 20 zl mb ( 1,5 m szer). Kanwa w
kuponach "laguna" tez jest oraz kanwa 54 oczka.
Nici do szydelkowania? Heh rowniez 1000 rodzajow i kolorow. O wiekszosci nawet
nie wiedzialam ze istnieja.
Mulina Anchor 1,7 za sztuke.
Obsluga mila i fachowa ( Grazynka poprzysylala mi palety kolorystyczne
snehurki i kanw), szybki termin realizacji.
W sklepie mozna rowniez znalesc passpartou. Nie bylo mojego rozmiaru ale w
czym problem? Mam wlasciwe i do tego dokladnie wzorowane na kolorze jaki
przyslalam. :)
Poprosilam o przyslanie probek nitek i znow spotkala mnie mila niespodzianka!
Otrzymalam probki 22 roznych nitek!!
Przypuszczam ze maja jeszcze milion rzeczy o ktorych nie wiem, ale mysle ze
Grazynka chetnie odpowie na wasze pytania.
Coz jest to zdecydowanie sklep Sw. Mikolaja w ktorym warto robic zakupy mimo
ze jeszcze nie ma go oficjalnie on line:)
POLECAM!!!

www.swiathaftu.olsztyniak.pl

Pozdrawiam
Zachwycona Misia

1. Data: 2004-06-23 17:14:33

Temat: Re: chcialam zareklamowac nowy sklepik
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia wrote:

> POLECAM!!!

hmm. Mają "wełnę bawełnianą Retors mat"
hmmmm....

pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-06-23 20:17:55

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm. Mają "wełnę bawełnianą Retors mat"
> hmmmm....

u nas w białymstoku w jednej pasmanterii jest :) jak bardzo pragniesz to
mozemy się jakoś dogadać ja kupię i wyślę

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-06-23 20:22:53

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula wrote:

> u nas w białymstoku w jednej pasmanterii jest :) jak bardzo pragniesz to
> mozemy się jakoś dogadać ja kupię i wyślę

Ja nie mówię, że jej u nas nie ma, tylko ze to jest _bawełna_do_haftu_
(zwana też popularnie retorsem po prostu), a _wełna_ to coś zupełnie
innego. I że wełna bawełniana nie moze być z definicji. Bawełniana to co
najwyżej włóczka albo nić.

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-24 07:03:23

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdzie nie ma jakie to miasto? Może nie dokładnie oglądałam? Ola

1. Data: 2004-06-24 07:12:19

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdzie nie ma jakie to miasto? Może nie dokładnie oglądałam? Ola

Olsztyn (info na stronie głównej, przy ogólnej prezentacji)

Annach

1. Data: 2004-06-24 07:52:30

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annach wrote:

> Olsztyn (info na stronie głównej, przy ogólnej prezentacji)

Ale rzeczywiście mocno zakamuflowane. Mnie też zajęło sporo czasu, zanim
znalazłam.

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-25 08:52:07

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
mimo
> ze jeszcze nie ma go oficjalnie on line:)

A jak zobaczylas sklepik skoro go jeszcze oficjalnie nie ma, bo ja tez bym
chciala a nie moge jakos...

1. Data: 2004-06-26 16:25:14

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W tym sklepie znajduje sie wszystko czego potrzebuje!

I w dodatku jest bezcenne! :)
Jak dla mnie to cennik na stronie by się przydał...

Ola, Gdańsk

Cancer M. Sherry
krosno
[Wroclaw] Jarmark na pl. Solnym
druty- jak to sie robi?
czarno-białe lub czarno - szare wyszywane koralikami?