chińska dieta

1. Data: 2003-11-27 12:23:31

Temat: Re: chińska dieta
Od: "kyllyan" <m...@w...pl.Invalid> szukaj wiadomości tego autora

> słyszałam o sposobie odżywiania według pięciu przemian. czy dzięki
takiej
> diecie rzeczywiście można pozbyć się nadwagi, uodpornić swoje ciało
i dusze?
> liczę na odpowiedź opartą na własnym doświadczeniu.

proponuję poczytac na pl.misc.dieta

pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński
Gdańsk; GG 5420750

1. Data: 2003-11-27 12:51:40

Temat: chińska dieta
Od: "Agnieszka Osytek" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-27 14:06:24

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Osytek" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bq4nkd$jc5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
dusze?
> liczę na odpowiedź opartą na własnym doświadczeniu.

Można kupić książkę dotycząca kuchni pięciu przemian w chyba każdej
księgarni.
Ale jeśli potrzebujesz rzetelnej porady, warto skontaktować się z fachowcem
w tej dziedzinie - zajmujący się tym lekarz medycyny chińskiej, najlepiej
sprawdzony i polecony (roi się od szarlatanów), samemu można sobie zrobić po
prostu krzywdę wdrażając nieznane diety.
Jeśli chodzi o odchudzanie, to niestety, nie jest to dieta odchudzająca, acz
zmiana nawyków żywieniowych może przynieść pewne skutki, jeśli będzie
stosowana rzetelnie - nie ma "letko".
Napisz skąd jesteś, mogę podać nr. do osoby zajmującej się tym w Łodzi, lub
skontaktować Cię z ludźmi mającymi namiar na taką osobę w Warszawie.
(usuń antyspam z mojego adresu, gdybyś chciała te namiary)

Sowa

1. Data: 2003-11-27 15:26:27

Od: "JM" <3...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dusze?
> liczę na odpowiedź opartą na własnym doświadczeniu.

Witaj!
Odżywiając się w/g pięciu przemian odżywiasz się tym co rośnie tutaj i
teraz, zwracasz uwagę na własności produktów (rozgrzewajace, neutralne,
chłodzace) i działanie poszczególnych smaków. To z (bardzo) grubsza.

Książki które polecam to:
Barbara Temelie, Beatrice Trebuth - Gotowanie w/g Pięciu Przemian (wyd.
Czerwony Słoń - Gdańsk).
Jest to książka opisująca teretyczne podstawy jak i zawierająca przepisy.
Zawiera również plakat z kolorową tablicą zawierającą wykaz produktów i ich
przyporządkowanie do poszczególnych przemian (bardzo przydatny, gdy wisi w
kuchni). Tylko terię znajdziesz w książce tych samych autorek "Odżywianie
w/g Pięciu Przemian".

Następne książki to Anny Ciesielskiej "Filozofia zdrowia" oraz "Filozofia
życia". Zawierają teorię jak i przepisy kulinarne. Zawierają przepisy także
na dania mięsne, ale jest też wiele wegetariańskich.

Książki zawierające tylko przepisy wegetariańskie to:
Anna Bielińska " Kuchnia według Pięciu Przemian" (wyd. Remedium) oraz
Anna Czelej " Kuchnia wegetariańska według pięciu przemian".

Stosujemy taki sposób odzywiania od dwóch lat. Ja osobiście zgubilem ponad 5
kilo (bez załozenia, że schudnę), wzrosla nasza odporność - mniej chorujemy
(szczególnie dzieci). Same potrawy sa bardzo smaczne. Jest to praktycznie
normalne jedzenie, bardzo mocno ograniczasz słodycze, produkty mleczne
(jogurty, twarożki, serki !!!). Wiele z przepisów rozdaję znajomym - bardzo
je chwal, praktycznie każdy przepis na potrawę możesz zmodyfikować , aby
przygotować potrawę w kolejności przemian.

Pozdrawiam
Jacek

ser
pytanie o KOPIEC KRETA