chiropraktyk?? na bolacy kregoslup ?

1. Data: 2003-02-10 09:47:58

Temat: chiropraktyk?? na bolacy kregoslup ?
Od: "____" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
podobno chiropraktyk (nie wiem czy dokladnie tak sie nazywa) jest w stanie
zlagodzic czy nawet usunac bol kregoslupa (w odcinku ledzwiowym).
Mial ktos moze juz do czynienia z takowa osobistoscia? Na czym polegaja
zabiegi u wlasnie takiej oosoby?
Czy w okolicach Sosnowca mozecie Panstwo polecic jakiegos hiropraktyka?

Dziekuje i pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2003-02-10 12:18:10

Temat: Re: chiropraktyk?? na bolacy kregoslup ?
Od: d...@i...pl (dinozaur) szukaj wiadomości tego autora

____ wrote:

> [...]
> zabiegi u wlasnie takiej oosoby?
> Czy w okolicach Sosnowca mozecie Panstwo polecic jakiegos hiropraktyka?

W Sosnowcu jest dobry chiropraktyk mgr Ciesielski, przyjmuje w Przychodni
Kolejowej (adresu niestety nie znam).
Pozdrowienia
Dino

Rh- czy możliwe?