chlebek czosnkowy z maszyny i nie tylko :)

1. Data: 2006-03-23 14:37:48

Temat: chlebek czosnkowy z maszyny i nie tylko :)
Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie upieklam i polecam ,bo bardzo pyszny !

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis2519.html?PHPSESS
ID=05dbce5f4ea4ccd6be8a7ab4254bf9cf

Zrobilam prawie wszystko wedlug przepisu .Skladniki wrzucilam do maszyny
(drozdzy uzylam instant dr.Oetkera),
nastawilam program 1(zwykly) ,a utarty serek wymieszny z papryka dodalam
ok.45 min przed koncem pieczenia .
.
pozdrawiam serdecznie !
monia

2. Data: 2006-03-23 19:11:54

Temat: Re: chlebek czosnkowy z maszyny i nie tylko :)
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Mar 2006 15:37:48 +0100 I had a dream that Monika
<m...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
>(drozdzy uzylam instant dr.Oetkera),
>nastawilam program 1(zwykly) ,a utarty serek wymieszny z papryka dodalam

Naprawdę aż 50 g drożdży? To strasznie dużo jak na maszynę...

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2006-03-23 22:28:04

Od: "Monika" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> Naprawdę aż 50 g drożdży? To strasznie dużo jak na maszynę...

tu jest chyba pomylka,ktorej nie wylapalam ,
a i tak dalam 5 g drozdzy instant :)

monia

4. Data: 2006-03-24 06:55:40

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Użytkownik "Monika" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie upieklam i polecam ,bo bardzo pyszny !

> [...]
Już kiedyś podawałam tu ten przepis, a dostałam go od mojej znajomej kilka
lat temu.
Maszyna nie jest do tego niezbędna, chlebek wyrabia się błyskawicznie, no i
lepsze są świeże drożdże w ilości 1 dkg drożdży na 100 dkg mąki.
Do ciasta przed pieczeniem można też dodać wędzony boczek pokrojony w
kostkę, przysmażone ćwiartki pieczarek etc.
Pozdrawiam
Gocha

Prośba o instrukcję
deser