bakreria w moczu pseudomonas 105 CFU/ml

1. Data: 2007-11-14 10:07:21

Temat: bakreria w moczu pseudomonas 105 CFU/ml
Od: "COX" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wczoraj odebrałem posiew moczu u dziecka (2,5 l. ) z tą bakterią wskazane
były
trzy dożylnie i jeden domiesniowy
nie chcemy wysyłac dziecka do szpitala
a w leku domiesniowy amikacyna - bidoacyna występuje zagrożenie uszkodzenia
słuchu
jest jeszcze piperacylina - lek PIPRIL czy dziecko może dostawać
domięśniowo??
czy moze jest coś lepszego nie stosowanego w Polsce.

pozdrawiam
MG

2. Data: 2007-11-14 10:10:50

Temat: chodzi o pseudomonas aeruginosa 105 CFU/ml
Od: "COX" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi o bakteria w moczu: pseudomonas aeruginosa 105 CFU/ml

3. Data: 2007-11-16 23:32:36

Temat: Re: chodzi o pseudomonas aeruginosa 105 CFU/ml
Od: "agnuk" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

a czy byla oznaczona wrazliwosc na netromycyne
ta nie uszkadza sluchu
a na pozostale jakie antybiotyki byla wrazliwosc?

4. Data: 2007-11-16 23:38:22

Od: "agnuk" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

pseudomonas aeruginosa

i nie bronic sie przed podaniem pozajelitowym
szybko i skutecznie
wrazliowosc na jakie antybiotyki, nie przy wszystkich wymagana jest
hospitalizacja

--
Aga

5. Data: 2007-11-19 08:53:39

Od: "COX" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jedno badanie mówi o wrażliwości na:

1. piperacylina
2. azlocylina
3. ceftazydym
4. amikacyna

drugie na:
1 ,3,4 z pierwszego i
ofloksacyna, tobramycyna i mezlocylina

6. Data: 2007-11-20 22:35:03

Od: "agnuk" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

ceftazydym
cefalosporyna III generacji
najbezpieczniejszy z tych wrazliwych dla dzieci
mozna stosowac domiesniowo tylko bardzo boli, masaz przed ukluciem i po i
dobra pediatryczna pielegniarka

--
pozdrawiam Aga

7. Data: 2007-11-25 01:13:46

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Nov 2007 23:35:03 +0100, jakże pięknego
"agnuk" <n...@m...com> wystukał co zawarte poniżej:

[...]

Nic nie boli. Widocznie ktos nie umi iniekcji robić. ;)
Najbardziej bolące są iniekcje preparatów na bazie wody. ;]
Ale chwila i przechodzi. :)

--
Home: admin.idns.pl
Linux registered user: 408584