choina kanadyjska

21. Data: 2002-08-11 19:41:11

Temat: Re: choina kanadyjska
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:aj6ck9$rlf$1@news2.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał w
wiadomości

> powszechnie
>
> No cóż ,kiedyś odpowiedziałem Krzysztofowi używając słowa egzemplarz ,ale
> chyba w ferworze nie zauważył aluzji.

I jeszcze przypomnę,że jak tu się pojawiłem miałem w nagłówku takie oto
słowa :(jeśli dobrze pamiętam) "osobnik rodzaju ludzkiego w przypływie
natchnienia napisał ........" .
I z tego co pamiętam osobnik Krzysztof Marusiński bardzo się obruszył na
mój nagłówek i napisał
"Rozumiem, ze świadomie i celowo postanowiłeś być dla mnie przykrym pomimo,
że nie dałem żadnego powodu.'
Do dotyczyło właśnie tego nagłówka.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

22. Data: 2002-08-11 19:58:18

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 10:32 02-08-10, you wrote:
>Osobnik Boguslaw Radzimierski z adresu <a...@o...pl>
>
>Ja, raczej, zwróciłem uwagę na chęć doszlusowania do "intelektualistów".
>Brawo Anka! Nareszcie będziesz kimś!

No wlasnie tak sobie pomyslalam. :)

>Poważniej. Warto znać nazwy botaniczne.
>Pouczenie: pamiętaj, jednak, ze stosowanie ich na tej grupie bez nazw
>polskich powoduje frustracje "nowych".
>I jeszcze chińskie powiedzenie:
>Bądź człowiekiem - mów zrozumiale!
>- czyli: botanikom - botanicznie, Anglikom- anglicznie (ponoć nie znają
>polskiego, fe), grupowiczom - każdemu po zaawansowaniu.

Powaznie to ucze sie zeby mi w szkolkach kitu nie wcisneli :). Poza tym
narazie znam wiecej nazw polskich, jak by nie bylo a i to marnej ilosci
roslin...

Pozdrowki,
Anka

---
"Czas geologiczny jest generatorem rzeczy nieprawdopodobnych, tylko rzeczy
niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

23. Data: 2002-08-11 19:58:37

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 18:35 02-08-09, you wrote:

>Behalf Of Sunnie

> Aniu nazw lacinskich nie trzeba sie uczyc , wystarczy ze je przyswoisz :-))
>Czyj to wplyw pewnie Krzysztofa M.:-)

Dobra, powiedzmy ze staram sie je przyswajac :). Nie bynajmniej nie
Krzysztofa M.. zgadnuj kogo ? :)

Pozdrowki,
Anka

---

24. Data: 2002-08-12 11:12:16

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Michal Misiurewicz z adresu <n...@n...nospam> napisał:
> Mam prosbe, Krzysztofie. Zmien forme cytowania innych na jedna z
> powszechnie przyjetych. Chocby po angielsku. Nazywanie ludzi
> osobnikami (poza pewnymi pracami naukowymi) nie jest ladne.

Mi też to się bardzo nie podoba.
To nie ja piszę. To zainstalowany program - QuoteFix.
Przepraszam wszystkich. Jeżeli ktoś może polecić mi inny program tego typu
który bardziej szanuje ludzi to będę wdzięczny.
Mogę też wyrzucić ten program, ale będzie mi trudniej pisać na grupę.
Jeżeli podtrzymujesz swoja prośbę to go usunę. Napisz.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

25. Data: 2002-08-12 11:25:48

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości >

> Mi też to się bardzo nie podoba.

Nie podoba mi sie tak bardzo, że czułbym do siebie wielka pogardę, gdybym
pisał tak do kogoś świadomie, wielokrotnie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

26. Data: 2002-08-12 11:27:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisal:

> Mi też to się bardzo nie podoba.
> To nie ja piszę. To zainstalowany program - QuoteFix.

Nie znam tego programu, ale w wielu programach można sobie samemu
wpisać, co chcemy. Sprawdź dokładnie w konfiguracji.

> Przepraszam wszystkich. Jeżeli ktoś może polecić mi inny program tego typu
> który bardziej szanuje ludzi to będę wdzięczny.

Osobnik mi nie przeszkadza, chociaż nie odróżnia płci ;-)
W ostateczności (jeżeli innym przeszkadza) możesz poprawiać
ręcznie - program się nie obrazi, a robota niewielka.

Krycha&Co(ty)

27. Data: 2002-08-12 11:51:01

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Osobnik mi nie przeszkadza, chociaż nie odróżnia płci ;-)

W innych programach stosowane jest słowo użytkownik. Lepiej byłoby bez tych
słów całkowicie.
Myślę, że ów "osobnik " powstał w wyniku konieczności zmieszczenia się
krótkiego wyrazu podczas tłumaczenia z angielskiego.
W tym programie nie znalazłem możliwości zmiany tego słowa.
Sam program jest przydatny podczas czytania i odpisywania.
Formatuje on czytaną i "odpowiadaną" wypowiedź.
Jest to dużym ułatwieniem w przypadku listów wielokrotnie ciętych i pisanych
np.: bez odstępów i znaków rozdzielających wypowiedzi różnych osób.
Ale, ale! Jakiego programu Ty używasz? Widzę, że nawet rozróżnia płeć? A
może to ty piszesz nagłówek osobiście?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

28. Data: 2002-08-12 11:58:34

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ja bym się wstydził chwalić czyms takim.

> I jeszcze przypomnę,że jak tu się pojawiłem miałem w nagłówku takie oto
> słowa :(jeśli dobrze pamiętam)

Przyjmuję, że nie pamiętasz, bo w innym przypadku musiałbym stwierdzić, że
celowo kłamiesz.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

29. Data: 2002-08-12 12:14:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisal:

> (...)
> Ale, ale! Jakiego programu Ty używasz? Widzę, że nawet rozróżnia płeć? A
> może to ty piszesz nagłówek osobiście?

Uzywam Netscape w wersji angielskiej, więc pojawia mi się
napis "wrote". nie zachwyca mnie mieszanina języków, wiec poswięcam
parę sekund na ręczne wstawienie polskiego słowa :-)

Krycha&Co(ty)

30. Data: 2002-08-12 13:19:48

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Dobra, powiedzmy ze staram sie je przyswajac :). Nie bynajmniej nie
> Krzysztofa M.. zgadnuj kogo ? :)

Punkt dla Bogusława? Tak by sie wydawało.
Moim zdaniem to nie Bogusław pokierował wypowiedzią Ani.
Ona sama, rozumiejąc intencję Bogusława, (który podając moje imię, chciał
zasugerować swoją osobę), świadomie postanowiła dać mu te satysfakcję,
jeżeli już w tak oczywisty sposób tego się dopominał.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

poszukuję czerwonej odmiany kiwi
drzewka na balkonie
Do trzymających najpiękniejsze rośliny :-)))))))
A może arbuzy?
Krzew szybko rosnący