cholesterol 333.. pomylka/

1. Data: 2013-01-17 15:12:43

Temat: cholesterol 333.. pomylka/
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
no to teraz nowinka,
badania dotychczas robilem w klinice przy domu .. badania krwi ktore
byly zlecane w laboratorium przy szpitalu wojewodzkim
jednak wiele osob mowilo zeby isc bezposrednio do laboratorium i tak tez
zrobilem,
dzis robione badania

calkowity 236
hld 49
trojglic 88
ldl 169

to sa wyniki NORMLANE !!!
i teraz pytanie
czy to mozliwe aby ta tabletka CRESTOR statyna w 4 dni zdzialala takie cuda?
czy poprostu jakis przewal na badaniach krwi byl ????

diete oczywiscie dalej trzymam nic nie zmieniam bo wynik isuper nie sa
ale wg mnie na statyne sie nie kwalifikuja!

2. Data: 2013-01-17 22:47:58

Temat: Re: cholesterol 333.. pomylka/
Od: Staruszek <s...@n...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bartek napisał:
> [...]
>

> diete oczywiscie dalej trzymam nic nie zmieniam bo wynik isuper nie sa
> ale wg mnie na statyne sie nie kwalifikuja!

No to się pochwalę.;}
60 lat,minimalna ilośc ruchu w pracy,
ciśnienie sprawdzane przed chwilą

115/79 tętno 59. A co ?!

Czego i Wam życzę

[acha,nie łykam żadnych wynalazków ,czyli leków]

Staruszek

3. Data: 2013-01-24 19:09:17

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> czy poprostu jakis przewal na badaniach krwi byl ????

> diete oczywiscie dalej trzymam nic nie zmieniam bo wynik isuper nie sa ale

Cholesterol, normy i statyny.
Może warto poczytać?

http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_ch
olesterol_-_wielkie_oszustwo.html

Witam jekie powinno byc prawidłowe cisnienie ?
Dieta na Nadcisnienie
nadmierne ilosci czosnku
Re: nowa ortografia - pietno za plagiat
Złamania kości a badania