chore dziecko - poradzcie....

1. Data: 2004-11-05 20:30:06

Temat: chore dziecko - poradzcie....
Od: "Stefa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mój synek dostał wysoką gorączkę we wtorek, ponad 39 stopni. W środe i w
czwartek było ok 38. Już we wtorek spanikowałam i poszłam z nim do lekarza.
Lekarz zbadał małego, zobaczył czerwone gardło i kazał zbijać temperaturę
paracetamolem. W czwartek ponownie wizyta u lekarza, bo zbijanie kiepsko
udawało się, ciągle 38 stopni. Wtedy lekarz zapisał antybiotyk - ospamox, na
to gardełko. Dałam dziecku wieczorem. Dziś (piątek) mały obudził się z
wysypką. No i pierwsze co przypomniałam sobie o trzydniówce o której na
grupie kiedyś czytałam. Gorączki już nie było. Dziecko jednak było marudne.
Dałam więc antybiotyk. A teraz sie zastanawiam czy słusznie daje ten
antybiotyk. Bo jak to faktycznie trzyniówka była :( Po co truc małego... No
i tu jest problem... Powinnam odstawić antybiotyk? Mały ma dość dużo tej
wysypki na czole i główce i na brzuszku. Jutro lekarz nie przyjmuje bo
sobota.... Nie wiem co robić.. Poradzcie coś....

Stefka i Mikołaj (8 miesięcy)

2. Data: 2004-11-05 21:31:48

Temat: Re: chore dziecko - poradzcie....
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mój synek dostał wysoką gorączkę we wtorek, ponad 39 stopni. W środe i w
> czwartek było ok 38......

poniewaz dziecko jest małe polecam zamówić lekarza do domu prywatnie ,nie
ryzykowałabym czekania do poniedziałku.
zycze zdrówka
p.

3. Data: 2004-11-05 21:34:22

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> poniewaz dziecko jest małe polecam zamówić lekarza do domu prywatnie ,nie
> ryzykowałabym czekania do poniedziałku.

Z tego co rozumiem,dziecko juz nie ma goraczki,teraz chodzi o to czy podawac
nadal antybiotyk czy nie skoro to prawdopodobnie trzydniowka.

Magda

4. Data: 2004-11-05 22:08:05

Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli seria antybiotykowa została już podana, to wręcz niezbędne jest jej
zakończenie - dobranie do końca... to jest klucz do działania antybiotyków
nie tylko tym razem ale też i w przyszłości... chociażby dlatego, że jeżeli
jakieś tam świństwa przeżyły początkową dawkę (niewielką) antybiotyków, to
mogą się uodpornić i w przyszłości będzie to jeden działający antybiotyk
mniej... na pewno nie zaszkodzi... tym bardziej skoro wysypka się
utrzymuje... a jak ktoś już radził - wezwanie wizyty domowej nie będzie złym
pomysłem...

5. Data: 2004-11-05 22:12:14

Od: "Zinejda" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysypki na czole i główce i na brzuszku. Jutro lekarz nie przyjmuje bo
> sobota.... Nie wiem co robić.. Poradzcie coś....

Nie czekaj może to być uczulenie na antybiotyki
albo płonnica moje dziecko przechodziło to 6 ms temu .
Jest starsze ma 7 lat a u maleństw choroba rozwija się szybciej
http://www.bajbus.pl/index.phtml?ids=medycyna&kat=ch
oroby&tmt=plonica
Jak nie do końca jesteś przekonana o prawidłowej diagnozie
idź z dzieckiem do innego lekarza .
Życzę zdrowia Zinejda

odmowa badan prenatalnych
Ibuprom po alkoholu ???