Re: chore zatoki:(

From: "Olga" <ola@bla-bla_.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: chore zatoki:(
Date: Mon, 31 Oct 2005 20:59:16 +0100

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4364cc23$0$5431$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> chyba mnie zle zrozumialas:) jak lekarz dawal skierowanie na punkcje,
> powiedzialam, ze juz wole operacje. po prostu za duzo rzeczy naraz na mnie
> spada, podczas gdy mam zupelnie inne plany - ale generalne takie zycie:(

Ja wiem, wiem, pisałaś, ze zamierzas zajść w ciążę. ale najwyżej zajdziesz
te pół roku później, jak się doleczysz. No chyba, ze te zatoki Ci w niczym
nie przeszkadzają.
Ja tak czekałam z ciążą na wycięcie migdałków i zacięzyłam 14 dni po zabiegu
:)

Co do kolejek, to zadzwoń na swój odzdział laryngologiczny, spytaj czy robią
FESS i ile się czeka. Ja czekałam około 4 miesięcy (we Wrocławiu).
O.
> wyczytalam tez gdzies w necie, ze na ten fess, czy jak mu tak, sa
> kilkuletnie kolejki, jak juz sie upewnie jak jest naprawde, poczuje sie
> spokojniej. reasumujac - jesli mam to zrobic jutro - super. jesli mam
czekac
> pol roku - zalamie sie.

A nie mówiłam, ze panikujesz? "Załamywać się" (skakać z mostu? pogrążać się
w otchłani rozpaczy? ;-) z powodu opóźnienia planów życiowych o głupie 6
miesięcy?