choroba???

1. Data: 2004-05-30 07:09:04

Temat: choroba???
Od: ".:ChAtMaN:." <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pewnien problem, jestem młody i chciałby jakoś sobie mięsnie wyrobić.
Rano zawsze sobie ćwicze, zawsze też ćwicze na WFach w szkole, nie biore
zadnych dopingów ani nic. Jednak za kazdym razem kiedy sie wysilam, to po
cwiczeniach chce mi sie wymiotowac i taki stan sie utrzymuje od ok 30 min do
godziny. Nie wiem co z tym zrobić, bo w końcu sport to zdrowie, a ja nie
chce tylko siedzieć przy kompie :( moze ktos wie co mi poradzic? bylbym
bardzo wdzieczny.

PoZdR!
Daras

2. Data: 2004-05-30 10:30:28

Temat: Re: choroba???
Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze dusznica ? Albo cos z pluckami ? Warto udac sie do lekarza.

Simonto

3. Data: 2004-05-30 17:20:35

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze dusznica ? Albo cos z pluckami ? Warto udac sie do lekarza.

skoro chce mu sie wymiotowac to predzej cos od strony zoladka czy ukladu
trawienneco, co nie ?

Darek

4. Data: 2004-05-30 18:24:34

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 30 May 2004 19:20:35 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako darek, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> skoro chce mu sie wymiotowac to predzej cos od strony zoladka czy ukladu
> trawienneco, co nie ?

Niekoniecznie. Gdy czlowiekowi jest duszno, za malo tlenu jest w krwi -
wtedy jak najbardziej moga pojawic sie mdlosci.
Takie cos zdarza sie nawet u zdrowych ludzi ale o kiepskiej kondycji, gdy
musza np. nagle gdziesz szybko przebiec - jednak u kogos kto cwiczy jest
juz troszke niepokojace i powinno byc wyjasnione. Lepiej nie lekcewazyc
takiego objawu.

No chyba ze ktos wie ze wogole ma bardzo silny odruch wymiotny - dla mnie
wystarczy widok lekarki ze szpatulka a juz sie slinie i mi zoladek
podchodzi ;) a odruch wymiotny po silnym wysilku ma od lat - wtedy moze byc
troszke spokojniejszy. Ale jesli uwaza ze cokolwiek jest nie tak lub
wczesniej tego nie bylo - to wizyta u lekarza jest konieczna.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

siniaki