choroba zakazna:)

1. Data: 2003-01-17 08:53:05

Temat: choroba zakazna:)
Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie Panie (i Panow:)
Chcialam Wam powiedziec, ze sie zarazilam robotkowym szalenstwem czytajac
was. Dopoki nie trafilam na grupe, spokojnie sobie krzyzykowalam obrazek
Susi, nie myslalam o nastepnych, bo jak to - nie skonczyc jednego a zaczynac
nastepne?? W tej chwili, poza czytaniem was na biezaco, zaczynam sie
udzielac, o cos pytam, cos prosze, jak bede miala to co wy szukacie bardzo
chetnie sie podziele. Dodatkowo, poza moja Suzi, mam juz zaczeta poduszke na
szydelku, z ktorym to odnowilam znajomosc po 10 latach nieomal, no i
przymierzam sie do krzyzykowania pieknego obrazu dziewczyny z koniem, "Horse
and flowers" Lanarte. Czyz to nie choroba?:) I to od was sie zarazilam:)
Tak gwoli formalnosci, to mam na imie Agnieszka, ale poniewaz Agnieszek tu
duzo, postanowilam wykorzystac swoj nick z sieci. Pracuje w Warszawie,
mieszkam w okolicy, i lece dzisiaj szukac bialej Aidy do wyszywania obrazu
Lanarte:) Choroba normalnie sie uzalezniam:)
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-17 09:12:02

Temat: Re: choroba zakazna:)
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko wsrod gromadki zarażonych i pozytywnie uzależnionych :))))W
gromadzie zawsze przyjemniej"chorowac" :))))

Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-01-17 10:54:01

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczegolnie jak wszyscy choruja na to samo z malymi mutacjami:)
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-17 12:29:27

Od: "Elzbieta Broda" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mutacje są bardzo odporne na antybiotyki (hihihi)
E.B.

1. Data: 2003-01-17 16:29:19

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj kolejna maniaczko. objawy masz jak najbardziej prawidłowe, ja po 10
latach nagle po lekturze grupy powróciłam pędem do dziergania i wyszywania i
nie chce mi przejśc.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-01-17 19:24:40

Od: "Irene" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> latach nagle po lekturze grupy powróciłam pędem do dziergania i wyszywania

Kasiu, Ty tez na odwyku bylas? ;-)))) Robotkowanie to nieuleczalna choroba
;-).... a najfajniejsze w tym wszystkim jest to, ze nikt nie chce wyzdrowiec
:-)))) Z moich obserwacji na ten wirus podatne osoby tworcze i z pomyslem, i
cieszy mnie to ze powieksza sie nasze grono!

Aga, witaj w klubie! :-)

serdecznie pozdrawiam
Irena (santafox)

1. Data: 2003-01-17 21:25:33

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A witamy kolejną maniaczkę w grupie, tym serdeczniej że z Warszawy.
Nie licz na jakieś skuteczne rady jak się wyleczyć. Ja już dawno
stwierdziłam że tu działają jakieś siły tajemne, wciągają i wciągają. Jak
Elżbieta powiedziała, nie pomagają nawet antybiotyki.

Pozdrawiam

Ela (Warszawa)

1. Data: 2003-01-17 22:26:27

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:
> [...]
> duzo, postanowilam wykorzystac swoj nick z sieci. Pracuje w Warszawie,
> mieszkam w okolicy, i lece dzisiaj szukac bialej Aidy do wyszywania obrazu

Witaj w gronie prawie-Warszawianek :)))))) - już Cię pewnie Ela wpisuje
na sekretną listę ;)

> Choroba normalnie sie uzalezniam:)

Ale tego się nie leczy ;)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-01-18 09:19:21

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj w gronie prawie-Warszawianek :)))))) - już Cię pewnie Ela wpisuje
> na sekretną listę ;)

Ta lista nie jest u mnie tylko u sekutnicy. Ja tylko czasem sprawdzam kto
dopisany.

> Ale tego się nie leczy ;)

No i dobrze. Tego nie należy leczyć tylko powiększać grono "skażonych". Może
kiedyś założymy jakąś partię (już były takie propozycje ale upadły). Wtedy
zaszalejemy a ludzkość będzie szczęśliwa i spokojna

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-18 09:42:06

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak
> Elżbieta powiedziała, nie pomagają nawet antybiotyki.

Nie przyznaje sie:) Wg mnie to Yenulka powiedziala:)

Elzbieta

(druty)
Do Annyweroniki i innych wiedzących
Format PDF?