choroby Alzheimera

1. Data: 2003-04-09 18:24:18

Temat: choroby Alzheimera
Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Elli_S
To: l...@c...pl
Sent: Wednesday, April 09, 2003 7:43 PM
Subject: Pytanie/a

Z uwagi na podejrzenie choroby Alzheimera u mojej mamy szukam informacji
1) gdzie na terenie Krakowa , lub Malopolski mozna wykonac badanie
neuropsychologiczne przez neuropsychologa zajmujacego sie problematyka
otepien
2) Kto prowadzi w sposöb profesjonalny rehabilitacje i psychoterapie chorych
na chorobe Alzheimera i z zaburzeniami pochodnymi
3) Gdzie znajde w Krakowie ( lub okolicy) Specjaliste i Osrodek
wyspecjalizowany problemami tej choroby z mozliwoscia wlasciwego
zdiagnozowania.
4) Interesuja mnie tez Osrodki wykonujace badania genetyczne.

Kazda, nawet najmniejsza informacja jest dla nas na wage zlota.

Serdecznie dziekuje.

Elzbieta Szopa

_________________
IncrediMail - E-Mail hat sich schließlich entfaltet - Klicken Sie hier

2. Data: 2003-04-09 18:50:17

Temat: Re: choroby Alzheimera
Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elli_S <e...@y...de>

Pozdrawiam,
LESZEK
-
Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytow i rencistow rujnuja budzet
RP. (C)Pearl
"Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

> IncrediMail - E-Mail hat sich schließlich entfaltet - Klicken Sie hier

Hello,honey
Swiatelko nadziei cd
list wysłany z serwisu SamiSobie-Szukam porady prawnej
InterScan NT Alert
list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna