chorwacja z jedynakiem, szukamy towarzystwa

1. Data: 2006-06-19 14:00:22

Temat: chorwacja z jedynakiem, szukamy towarzystwa
Od: "Poradnia PP O-ca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
wybieramy sie z synkiem 8 lat do chorwacji pod namiot na cały lipiec
prwadopodobnie na istrie, szukamy jakiejś rodziny która moze akurat w
poblize jedzie z dziecmi w podobnym wieku i tak jak my bedzie szukac
towarzystwa dla swojej pociechy zeby się nie musiało cały czas ze "starymi"
bawić (i oni z nim)
wyjzezdzamy na poczatku lipca , będzxiemy szukac jakiegoś spokojnego
campingu .
pozdrawiam andrzej

2. Data: 2006-06-19 15:43:41

Temat: Re: chorwacja z jedynakiem, szukamy towarzystwa
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Poradnia PP O-ca" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> "starymi"
> bawić (i oni z nim)
> wyjzezdzamy na poczatku lipca , będzxiemy szukac jakiegoś spokojnego

jako mama jedynaczki nie wpadlabym a pomysl zabrania
towarzystwa dla dziecka z "nagonki". niekiedy moze sie to okazac
niezlym koszmarkiem. w wieku 8 lat to moja corka nie nudzila sie
ze "starymi", jezdzilismy na wakacje z nia, w podroze samochodem,
na nasze wyprawy wszczedzie. bylo wesolo i smiesznie. owszem jak znalazla
kompana, bylo ok, ale nie bylo to wymogiem koniecznym do szczescia.
teraz juz tylko Hawaje ja przekonuja zeby jechac z nami. ;)))

iwon(k)a

3. Data: 2006-06-19 22:51:02

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jun 2006 16:00:22 +0200, Poradnia PP O-ca <p...@w...pl>
wrote:

> wybieramy sie z synkiem 8 lat do chorwacji pod namiot na ca?y lipiec
> prwadopodobnie na istrie, szukamy jakiej? rodziny która moze akurat w

Jeźdźcie na Hvar. Nie, żeby tam było dzieci więcej, ale "psięknie".

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

4. Data: 2006-06-20 17:34:51

Temat: Re: chorwacja z jedynakiem, szukamy towarzystwa [OT]
Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości
> Jeźdźcie na Hvar. Nie, żeby tam było dzieci więcej, ale "psięknie".
Zgadzam się, że pięknie. Jednak dla 8-latka miesiąc na Hvarze może być
męczący, a i plaże tam niestety gorsze niż na Istrii.

Pozdrawiam
Magdalena

"To jest piękne"
Bańki Mydlane jak robicie ???