chory czosnek

1. Data: 2003-05-19 14:03:53

Temat: chory czosnek
Od: "aniai" <aniai(NOSPAM)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na ząbkach czosnku, które jesienią odłożyłam do posadzenia, mimo
przechowywania ich w odpowiedznich warunkach (przynajmniej tak myślę- sucho,
chłodna tempertura) pojawiły się brązowe plamy. Taki "poplamiony" ząbek
później usychał i zarażał resztę. Jakie mogą być przyczyny pojawienia się
takich objawów? Czy da się temu zaradzić w przyszłości?
Ania Idzik
--
interesujesz się turystyką? :
www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

2. Data: 2003-05-19 20:49:13

Temat: Re: chory czosnek
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
> ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice

Grzyby z rodzaju Fusarium.Przyczyny:za ciepło,nadmierna wilgotność
powietrza.

Pozdrawiam Anastazy

3. Data: 2003-05-19 21:43:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-05-19 21:47:55

Temat: Odp: chory czosnek
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> i na optyke wygladaja jak pieczarki
> :)
> z mysla o ogrodowych krasnalach i skrzatach

A wiesz, że Boletus edulis to łacińska nazwa Borowika szlachetnego? (lub
Prawdziwka, jak to woli:-))
Jest jeszcze Boletus satanas/Borowik szatański, trujący jak cholera!!!

I który to teraz występuje?

:-)))Pozdrawiam
p...@r...pl

5. Data: 2003-05-19 21:52:30

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-05-19 23:21:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-05-19 23:21:57

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-05-20 07:38:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:006801c31e27$9cf3ff60$fe7c63d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> najbardziej jestem ciekaw
> co to za grzyb
> taki ze 3 cm wysokosci bialy blaszkowaty
> moze byc mylacy
> :)
> sadze
> ze to jest chyba pieczarka
> na zime okrylem te hortensje konskim obornikiem
> :)

Hejka. Przed chwilą wróciłem z porannego spaceru z Gwidonkiem. Na
trawniku przed naszym osiedlem, pod wysokim kasztanowcem, rosną dziesiatki,
jak nie wiecej pieczarek. :-) Teraz je widać, bo trwa koszenie trawników
przez fachowców ze spółdzielni mieszkaniowej. Ciekawe, czy ktoś odważy się
je spożyć?
Pozdrawiam pieczarkowo Ja...cki
PS. Ale ta zima nawywijała. ;-) Pieczarki w maju?

9. Data: 2003-05-20 08:03:16

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bacm47$nso$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> przez fachowców ze spółdzielni mieszkaniowej. Ciekawe, czy ktoś odważy się

A ja myślałam, że pieczarki preferuja końskie kupy, a tu patrzcie, na psich
też rosną.
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-05-20 21:12:38