chrapanie...

1. Data: 2004-12-08 09:56:17

Temat: chrapanie...
Od: "Czaszek" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
okrutnie chrapie ( to u nas chyba rodzinne bo brat i ojciec też chrapią) co
można z tym zrobić, słłyszałem że sa dwa rodzaje chrapania i jedno da sie
usunąć a drugie nie- co to za rodzaje ??
Swojego czasu poszedłem nawet do laryngologa ale Pani przepisała mi tylko
jakiś specyfik do płukania gardła, który nic nie pomógł. Potem wywalili mnie
na delegacje i leczenie sie urwało.
teraz chciałbym znów coś z tym zrobić, więc chciałbym się dowiedzić więcej
żeby Pani laryngolog nie zbyła mnei tak szybko jak poprzednio :)

Czaszek

2. Data: 2004-12-14 11:22:22

Temat: Re: chrapanie...
Od: "Czaszek" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> okrutnie chrapie

Hmm widze że trafiłem na bardzo zdrową grupe, nikt nie chrapie i nawet nikt
o tym niesłyszał ani nie ma zdania na ten temat, gratuluje.
Czaszek

3. Data: 2004-12-14 12:52:46

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czaszek" <c...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nikt
> o tym niesłyszał ani nie ma zdania na ten temat, gratuluje.

Ło rany, ale wytrwały. Zajrzyj www.niechrap.pl tam cosik mają, ale nie mam
pojęcia czy to działa. Widziałam to tylko na bilbordzie.
Pozdrówka - Agnieszka

4. Data: 2004-12-14 23:05:40

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nikt
> o tym niesłyszał ani nie ma zdania na ten temat, gratuluje.

Jeśli chodzi o "słyszenie", to ktoś kiedyś mówił o bardzo skutecznych, chyba
niemieckich kroplach dostępnych w aprece. Podobno w porównaniu z ilością są
drogie, ale dają rewelacyjny efekt. Niestety nic więcej nie wiem, proponuję
zasięgnąć języka u farmaceuty.

M.

pobudzające działanie pomarańczy
pediatra immunolog we wrocławiu