chrapanie

1. Data: 2005-12-12 15:27:33

Temat: chrapanie
Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

Im jestem starszy tym bardziej chrapię i tym bardziej zmęczony budzę się
rano. Zanim wstanę muszę długo leżeć w łóżku, żeby odpocząć po
śnie. Przypuszczam, że to zmęczenie bierze się właśnie z chrapania
(bezdechów) w nocy.
Co polecacie na to chrapanie? Słyszałem kiedyś, że chrapie się tylko
śpiąc na plecach, ale ja chrapie też na boku...

pozd,
jj
--
I come from the Land Of Imagination

2. Data: 2005-12-12 20:21:32

Temat: Re: chrapanie
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś się do laryngologa.
W Poznaniu tymi problemami zajmuje się też Klinika Ftyzjopneumonologii
przy ul. Szamarzewskiego.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-12-12 20:41:14

Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jimmij wrote:
> [...]
> Co polecacie na to chrapanie? Słyszałem kiedyś, że chrapie się tylko
> śpiąc na plecach, ale ja chrapie też na boku...

A uprawiasz jakiś sport ?

Mi sie wydaje, że bezduszność nocna jest związana z aktywnością fizyczną
i że warto troszkę poćwiczyć rano i może wieczorem przed położeniem się
spać...

--
Jarosław Grzyb [PL] <g...@o...pl>
Blog : http://octopian.prv.pl/blog/

4. Data: 2005-12-14 07:56:49

Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co polecacie na to chrapanie? Słyszałem kiedyś, że chrapie się tylko
> śpiąc na plecach, ale ja chrapie też na boku...
Witaj.
Sprawa nie jest prosta.
Po pierwsze nie łatwo sie dostać na badania.
Po drugie ja już miałem robione kilka razy ale nic nie wyszło
niepokojącego.
wiec chrapię sobie dalej...
ale mimo wszystko powinienes sie przebadać !
W Warszawie i we Wroclawiu robią...
Wrocław - Grabiszyńska - Szpital - Oddział chorób płuc.
Warszawa - Szpital AM
Pozdraw

mrowienie w karku
Brak okresu