chusta szydełkowa poszukiwana

1. Data: 2002-04-09 11:47:25

Temat: chusta szydełkowa poszukiwana
Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poratujcie Dobre Dusze. Może któraś z Was ma schemacik jak coś takiego
zrobić na szydełku. Marze o tym na chłodne letnie wieczorki więc najwyższa
już pora szukać schematu i do roboty :)

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-04-09 16:52:00

Temat: Re: chusta szydełkowa poszukiwana
Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam schemat ślicznej chusty trójkątnej z frędzlami, jeśli Ci o taką
chodzi, to mogę podesłać schemacik, ale dopiero w przyszłym tygodniu, bo
pożyczyłam go mamie, która właśnie robiła taką chustę i został u niej.
Jak będę się z nią widziała to wezmę... Zdjęcia niestety
nie mam, chyba, że zrobię sobie, bo mam 3 kolory takiej chusty... :-)

Pozdrawiam Gosia

1. Data: 2002-04-09 18:11:06

Od: "Agnieszka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak będę się z nią widziała to wezmę... Zdjęcia niestety
> nie mam, chyba, że zrobię sobie, bo mam 3 kolory takiej chusty... :-)

To ja tez bardzo prosze o taka chuste.
Bede bardzo wdzieczna,
Agnieszka

1. Data: 2002-04-09 18:41:54

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak będę się z nią widziała to wezmę... Zdjęcia niestety
> nie mam, chyba, że zrobię sobie, bo mam 3 kolory takiej chusty... :-)

Właśnie o taką mi chodzi :) Będę czekała niecierpliwie :) Mogłabyś mi tylko
napisać ile niteczki potrzeba i jaka duża wyjdzie ta chusta :)

Joanna

1. Data: 2002-04-09 19:53:27

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie o taką mi chodzi :) Będę czekała niecierpliwie :) Mogłabyś mi tylko
> napisać ile niteczki potrzeba i jaka duża wyjdzie ta chusta :)
>
> Joanna

Rety... moze ja tez poprosze... tak dawno nie szydelkowalam, a tu takie
zachwyty nad chusta...

stynka

--
(\__/)
(='.'=)

1. Data: 2002-04-09 20:26:43

Temat: Odp: chusta szydełkowa poszukiwana
Od: "ewa" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to ja tez...jak wszystkie szydelkowiczki to wszystkie :-) POPROSZE

ewa

Użytkownik stynka <s...@s...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...net...

1. Data: 2002-04-10 07:42:24

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja dla odmiany nie chcę. Za to mogłabym podesłać ze 3 inne propozycje
tylko Qrczę nieopierzone ten skaner :-(((. Ach żeby tak mieć własny na
biureczku.
Gocha

1. Data: 2002-04-10 15:11:39

Temat: Re: Odp: chusta szydełkowa poszukiwana
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no to ja tez...jak wszystkie szydelkowiczki to wszystkie :-) POPROSZE
>
>ewa

>tylko

to potem jakby przyszlo co do czego i by bylo spotkanie grupowe w
lecie to wiadomo, po czym sie grupa pozna ;))))

Krysia, tez chetna chusty i wiaderka czasu, choc juz widze ze
poltora wiaderka nie byloby za duzo
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-11 10:27:33

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Włóczki potrzeba ok. 20-30 dag, w zależności jaką chcesz dużą... Wielkość
sama sobie ustalasz, bo robótki przybywa po literze "V", a wzór się
powtarza, więc możesz w każdej chwili zakończyć...

Moja chusta ma wymiary 160 cm góra "--" i po 120 cm boki "V" (bez frędzli)

Pozdrawiam Gosia

> Właśnie o taką mi chodzi :) Będę czekała niecierpliwie :) Mogłabyś mi
> tylko napisać ile niteczki potrzeba i jaka duża wyjdzie ta chusta :)

Jestem igorantka
Slonie dla Gosi
Dla dzieciaczkow na szydelko
strona rosyjska